Народна - Ой ти Галю.(варіант) / Деталі Запису / minus.lviv.ua — Українські мінусовки
Допомогти порталу
Архів конкурсів
Конкурс вокалістів

Результати

Учасників: 58
Shure SM58SE
Міkpoфoh RODE BROADCASTER
Кoндeнcaтopний mіkpoфoн FZONE BM-800 KIT
YAMAHA P-125 (WH)
CORT CR300 (Aged Vintage Burst)
Елekтpoгітapa CORT CR100
Цифpoвe піaнінo YAMAHA ARIUS YDP-145
Стyдійhий kohдehcaтophий mіkpoфoh RODE NT1 KIT
SHURE SM7B

Народна

Ой ти Галю.(варіант)

Тип файлу:
Аудіо
Бітрейт:
256
Розмір файлу:
5.9 МБ
Тривалість:
03:13
Мінусовку додав:

Oleh Shkremetko

13 Березня 2012


Для того щоб звантажувати записи, необхідно увійти або зареєструватися

Загальний рейтинг 369 (Голосів: 2)

Додаткові дані:
Темп :
Помірна
Виконується:
Соло
Стать :
Будь яка
Властивості:
Обрядова(весілля, свята, і т.д)
Текст пісні:

ОЙ ТИ ГАЛЮ
ВСТ-П.
ЇХАЛИ КОЗАКИ ІЗ ДОНУ ДОДОМУ,
ПІДМАНУЛИ ГАЛЮ, ЗАБРАЛИ З СОБОЮ.
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ,
ПІДМАНУЛИ ГАЛЮ, ЗАБРАЛИ З СОБОЮ.

ПР-Ш.

ПОЇХАЛИ З НАМИ, З НАМИ КОЗАКАМИ,
КРАЩЕ ТОБІ БУДЕ, ЧИМ В РІДНОЇ МАМИ.
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ,
КРАЩЕ ТОБІ БУДЕ, ЧИМ В РІДНОЇ МАМИ.

ПР-Ш.

ВЕЗЛИ, ВЕЗЛИ ГАЛЮ ТЕМНИМИ ЛІСАМИ,
ПРИВ’ЯЗАЛИ ГАЛЮ ДО СОСНИ КОСАМИ.
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ,
ПРИВ’ЯЗАЛИ ГАЛЮ ДО СОСНИ КОСАМИ.
(СОЛО) ПР-Ш.

ХОДИЛИ ДО ЛІСУ НАЗБИРАЛИ ХМИЗУ,
ПІДПАЛИЛИ СОСНУ ВІД ГОРИ ДОНИЗУ.
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ,
ПІДПАЛИЛИ СОСНУ ВІД ГОРИ ДО НИЗУ.

ПР-Ш.
ГОРИТЬ, ГОРИТЬ СОСНА, ГОРИТЬ ТА ПАЛАЄ,
КРИЧИТЬ ГАЛЯ КРИКОМ, КРИЧИТЬ ПРИМОВЛЯЄ
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ
КРИЧИТЬ ГАЛЯ КРИКОМ, КРИЧИТЬ ПРИМОВЛЯЄ.
пр-ш
ХТО У ЛІСІ БУДЕ, ТОЙ МЕНЕ ПОЧУЄ,
ТОЙ ХТО ДОЧОК МАЄ, ХАЙ ЇХ НАУЧАЄ.
2Р.
ОЙ ТИ ГАЛЮ, ГАЛЮ МОЛОДАЯ
ТОЙ ХТО ДОЧОК МАЄ, ХАЙ ЇХ НАУЧАЄ.

ПР-Ш. КОДА.

Додати в Twitter

Коментарі:

Це дуже давня пісня і має вона чітку історичну ознаку, яку політикани "затерли" зі зрозумілих причин.
Справа в тому, що в поданому варіанті тексту відсутня нісенітниця, яка вийшла з намагання "затерти" історичність цієї пісні. У розпоширеному спотвореному тексті йдеться про те, що КОЗАКИ ВКРАЛИ Галю, прив'язали і підпалили, а потім вона почала кричати і КОЗАКИ ПОЧУЛИ, до лісу майнули і її ВИЗВОЛИЛИ (зверніть увагу на дурнувате протиріччя).
Справа в тому, що ця пісня відтворює чітко визначені історичні події, коли справді за Доном існував Хозарський Каганат (жидівське князівство, яке розбив Великий князь Святослав Хоробрий за те, що постійно з-за Дону дошкуляли Русичам своїми набігами і викраданням наших жінок).
Подаю оригінальний (народний) варіант тексту, де все стає на свої місця. Впевнений, що причину "затирання" кожен зрозуміє:
1.
Їхали хозари із Дону додому,
Підманули Галю, забрали з собою.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Підманули Галю, забрали з собою.
2.
Їдьмо, Галю, з нами, з хитрими жидами,
Ліпше тобі буде, ніж в рідної мами.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Ліпше тобі буде, ніж в рідної мами.
3.
Галя молодая мами не слухає,
До жидів на воза весело сідає.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
До жидів на воза весело сідає.
4.
Та й повезли Галю курними шляхами,
Крутими ярами, темними лісами.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Крутими ярами, темними лісами.
5.
Розпинали Галю масними руками,
Прив’язали Галю до сосни косами.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Прив’язали Галю до сосни косами.
6.
Попід ноги Галі накидали хмизу,
Запалили сосну із гори до низу.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Запалили сосну із гори до низу.
7.
Сосна догоряє, Галя промовляє:
А хто мене чує, нехай порятує.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
А хто мене чує, нехай порятує.
8.
Козаки почули, до лісу майнули,
Жидів порубали, Галю врятували.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Жидів порубали, Галю врятували.
9.
Ой, хто дочок має, нехай научає,
Нехай із жидами гулять не пускає.
Ой, ти, Галю, Галю молодая,
Нехай із жидами гулять не пускає.


Влодко Онищук 5+, а що до автора Oleh Shkremetko замініть будь-ласка текст на цей що нижче.Як на мене так буде правильно.


Текст Цікавий, то нехай вибирають до вподоби.


чути коржика...


Приєднуюсь до коментаря Влодко Онищука, можливо комусь буде цікаво: Хазарія існувала як багатонаціональна держава, в якій люди як білої, так і жовтої раси мирно жили пліч-о-пліч один з одним.
Прийшовши в Хазарію не з порожніми кишенями, євреї швидко витіснили з паразитичних ніш економіки хазарської держави місцевих підприємців.
Регулярні набіги на сусідні землі(переважно слов'янські) давали хазарам велику кількість рабів, яких продавали по всьому світу.
Укріплюючись на слов'янських землях за допомогою спорудження нових фортець, хазари, перебуваючи під владою євреїв, здійснювали свої набіги на землі наших предків все частіше і частіше, обкладаючи їх даниною.
Торгівля взагалі і работоргівля зокрема, завжди була традиційним джерелом доходу єврейських підприємців-паразитів і джерелом надприбутків, що давало можливість до швидкого збагачення і подальшого зміцнення своєї паразитичної влади в "завойованій" ними країні. Використовуючи так званий інститут єврейських наречених
(спеціально навчені сексуальній магії єврейські жінки)
віддаючи їх заміж за представників вищої хазарської знаті, євреї заволодівали усіма ключовими державними постами. Як? Дуже просто. Діти, народжені від иудейки, є виключно іудеями. Як тільки реальна влада в Хазарії повністю перейшла до рук єврейського царя Обадія і його найближчого оточення, він зробив іудаїзм державною релігією Хазарії.
У черговий раз євреї старанно "віддячили" народу, який надав "біженцям" притулок на своїй території. Паралелей в недалекому минулому можна знайти багато - Палестина, Персія, а сучасна Україна і Росія перебувають в такому ж положенні, як і тисячу років назад народ Хазарії.
Захопивши реальну владу в Хазарії, євреї перетворили її на країну-паразита.
Контролюючи "Великий шовковий шлях", хазарські євреї повністю захопили у свої руки торгівлю між Сходом і Заходом, між Північчю і Півднем, тобто усі торгові шляхи, що проходять через Хазарію.
Це і було основною метою приходу євреїв в Хазарію, після того, як вони знищили і розграбували Персидську Імперію, яку, нагадаю, створили наші предки Славʼяно-арії.