Конкурс вокалістів в реалі! - minus.lviv.ua — Українські мінусовки
Допомогти порталу
Архів конкурсів
Конкурс вокалістів

Результати

Учасників: 58
Shure SM58SE
Міkpoфoh RODE BROADCASTER
Кoндeнcaтopний mіkpoфoн FZONE BM-800 KIT
YAMAHA P-125 (WH)
CORT CR300 (Aged Vintage Burst)
Елekтpoгітapa CORT CR100
Цифpoвe піaнінo YAMAHA ARIUS YDP-145
Стyдійhий kohдehcaтophий mіkpoфoh RODE NT1 KIT
SHURE SM7B

Конкурс вокалістів в реалі!

Вітаю всіх!
Є ідея провести четвертий, підсумковий конкурс вокалістів у Львові 3 грудня 2011 року. Конкурс мали б оцінювати журі та переможці б отримали цінні подарунки. Окрім цього до висвітлення цієї події залучалися б засоби масмедіа.


Чи погодилися б ви приїхати та взяти участь у такому конкурсі і які правила ви б пропонували.

Наперед вдячний за вашу підтримку.

Додати в Twitter

Коментарі:

Ідея супер! Пропоную всім підтримати!


Добра думка! Ми будемо!


Підтримую!Також буду!


Чудова ідея! ПІДТРИМУЮ! Пропоную конкурсантам співати на ЖИВО під мінус


Оце - діло! На студії можна з нічого цукерку зробити, а на "живо" не кожен себе так покаже, як в інтернеті. Думаю, що учасників буде досить багато (мої точно будуть). Єдине, що без якогось грошового внеску за участь тут не обійдеться, хіба що спонсори б знайшлися дуже завзяті.


Так, вокальне виконання тільки "на живо"!


Згоден)))) З великою радістю))))


Підтримую!!!


Пілтримую!
А на яких умовах?


Наразі в планах провести конкурс за двома категоріями - авторська пісня і народні пісня. Категорії розділити на до 16 років та після 16 років. Варіант з виконанням естрадних пісень розглядають зараз юристи, щоб не порушувалися авторські права.
Чи погодилися б ви купувати квитки на конкурс скажімо по 100 грн з людини, і на ці гроші отримувати напої та наїдки?


Квитки для учасників конкурсу чи квитки для глядачів?


Квитки для тих, хто хоче отримувати напої та наїдки:)


Це не зовсім квитки - це на забезпечення наїдків на столі. Просто ще не визначились з форматом конкурсу - чи це буде за столиками чи чистий концертний варіант. Якщо за столиками - тоді треба щось на ті столики поставити. Тому й питаю стосовно мінімуму на 100 грн на людину.


100 гривень, то є нормальна ціна і не тільки поставити щось на столики, а щей на оздоблення сцени, чи ще на щось. ПІДТРИМУЮ!


Я вважаю, якщо це конкурс - то ніяких столів під час виступів конкурсантів. А то все перетвориться в ресторанний вечір.


Я знову нічого не зрозуміла (старечий маразм!) - мої конкурсанти - це діти, вони не будуть "за столиками", будуть співати, але будуть учасниками конкурсу, приїдуть з батьками.
Ще раз поясніть, де оплатити і як!..


Як на мене ідея неординарна! Зі столиками! Ну не буде стояти "толпа" людей "руки в брюки" а так посідали , І в спокійній атмосфері за столом легше це все і цікавіше перенести ...


моя думка проста - хто скільки може для проведення конкурсу (аренда залу, світло, звук)
на столах - мах... мінеральна вода та соки (якщо ті столи будуть)
-------------------------------------------------
від мене, - даю 1000 грн за третє місце


треба відкрити "фонд фестивалю", і назчити "бугалтерію" серед наших


жюрі - не "придурки з філармонії", не "звьозди" - а "тіко наші"


аренда залу - гроші
світло і звук - самі, якщо захочемо


Моя думка! Якщо на столах буде просто сік і вода то будем платити за аренду залу а так зал на шару і щей на столах все є! "шкірка за виправку"! Я думаю що гроші символічні за те меню яке пропонуюють - 2 - 3 салати, оселедець, мясне асорті, овочеве асорті, перше і до першого, гаряче (картопля шашлик або відбивна) плюс вода сік І звичайно горілочка )))))


робимо конкурс, чи "запусти" ???


Можливо це розбити на дві частини - до 18.00 - чистий конкурс, а після - для всіх, хто попередньо здав по 100 грн - бенкетна чсастина. Як такий варіант?


kozak-music. com: то хіба проблєма ??? Можна обєднати - тим більше і час підходящий)))))))))))


Варіант на дві частини - супер!


Всі ідеї чудові, на то вони ідеї. Саме головне щоб було все прозоре і чесно та влаштовувало всіх конкурсантів пане Романе. Кожен конкурсант завжди чогось вартує бо вірить в перемогу. Я підтримую такі проєкти. Дякую за увагу.


Також підтримую варіант про дві частини!


Я за одну частину. Планую їхати з жінкою, дітьми, стояти слухати концерт щоб потім випити-закусити мені б було нецікаво, тим більше сімейству. Мені імпонує варіант посадити їх за столик, дати їм салати, потім дозамовляти час від часу якісь десерти, а самому чи сидіти з ними чи "тусуватись":)


Леся Соболевська, ваші конкурсанти не люблять салати? Батькам їхнім точно буде зручніше за столиком посидіти, аніж товпитись в черзі. Та й діти би сочку попили поки будуть чекати свого виступу.
Таким чином, я однозначно проти "чистого" концерту, я за ресторанний варіант - як на мене глядачам так набагато комфортніше.
Ви ж і по часу прикиньте, якщо на кожну пісню по 5 хв. відвести, то якщо прийде хоча б 30 бажаючих, а я сподіваюсь, що й більше, це ж 2,5 години, а затримки, а паузи, а голосування, "ітогі"... Як ви собі уявляєте глядачів? Стояти натовпом? Сидіти як в театрі? Я сам знуджусь від такого формату...


як в "стародавньому Римі" - хто погано співатиме, будемо закидувати "салатами" :)
Краще буде фуршетний стіл, хто хоче їсти - то туди..., хто хоче слухати - то хай слухає !!!


Дуже не люблю фуршетні столи, там збереться натовп, який не розійдеться поки все не підчистить, ноль уваги на сцену. А потім знову ж таки концерт з булькаючими животами в нагліших гостей і порожніми в скромніших.


Підтримую Юрія Бульбаха. Столики - це не діло. Перш за все конкурс. Все решта можна пізніше організувати для бажаючих, інакше прийдуть не любителі пісні, а любителі потусуватися за сто гривень


Не помітила коментаря щодо мене. Я відносно таких справ - консерватор! "Альбо кубік, альбо штуцер" - "або конкурс, або гульбан"...


Можна і не по сто гривень, а хто скільки зможе, але не менше.


А по 5 хвилин на кожного відводити - це багато! Встановіть регламент: пісня від 3-х до 3,5 хвилин, мінімум слів про виконавця (10-15 сек.), але й максимум інформації, ведучі повинні мати досвід. Винятком можуть бути гурти живого виконання, де на підключення і настройку інструменту дається окремий регламент (не більше 3-4 хв., бо настроєно все повинно бути до виступу).
Мені вас, грамотних, вчити?..


Окремий коментар до Юрія Бульбаха відносно моїх конкурсантів і відносно того, чи люблять вони салати: люблять і ще й як! Але при виконанні "наживо" їм дозволяється їсти салати і пити усіляку газовану гидоту на кшталт "Кока-коли", а чи "Живчика" за 3 (три) години до виходу на сцену, так що фуршети для них відпадають, залишається тупцювання за сценою перед застільним глядачем.


>>Встановіть регламент
По-перше, ви ідеалістка, ніколи не стикались з жорстокою реальністю? ;) По-друге, я ж для прикладу, а якщо по 3 хв і 50 учасників?
Якщо конкурсантам не дозволяється кока-кола, то мабуть дозволяється чай чи вода? Як не їм, то батькам точно можна. Чи батьки теж мусять тупцювати за сценою? Я собі так уявляю, що діти виступили б спочатку, а потім могли б сидіти за столиками і пити гидоту, дивитись на дорослих дядьків і тіток:)
Крім цього, такий "столиковий" концерт плавно може перерости в запусти, що б теж було не зле.


Гм... я в ролі ведучого підійду?


Підтримую Юру!


Шановна пані Леся Соболевська! Ідея проведення такого конкурсу в "такому форматі" - це ж ноу - хау! (я про столики))) :)) Це ж сила! Має бути атмосфера невимушена, романтична, яка би надихала до спокійного гарного виконання, без нервів, без хвилювань і напруження! Як правило на всіх конкурсах - конкурсанти-конкуренти заїли би заживо своїх так званих конкурентів! А тут атмосфера має сприяти! Мова звичайно не йде про банальну ТУПУ пянку! Як на мене, має бути просто романтичний гарний конкурс-сейшн-конгресс(бо поговорити, поспілкуватися в реалі людям які тільки знаються віртуально - повірте буде про що!!!)Якщо вашим дітям не можна їсти перед вистоупом - то чому би їм, просто не їсти ? ))) Батьки хай їдять, потім дітям лишуть )))))))


Ромчик, ну хто як не Ти ??? )))))
ТІльки зразу вистав райдер ціни)))


Мої міркування: на час концерту на столиках може бути кава/час, десерти, водичка, канапки... після завершення конкурсу - офіціанти можуть занести наїдки і (можливо, але не обов'язково) міцніші напої. Як говорив мій покійний дідусь "Горілка для розумних людей". Окрім цього, всі ми знаємо що діється за кулісами концертів відомих українських виконавців - то навіщо це переводити в розряд "табу". А ще, більшість з нас ще не забула передноворічні "голубі вогники", де всі сиділи за столиками. Що в цьому було поганого. А так, конкурсант спокійно чекає своєї черги попиваючи гарячий ароматний чай з цитриною, слухає інших виконавців і морально налаштовується. Це моя точка зору. Але я пристану на рішення більшості.


Бедзю, прекрасно вловив суть моєї думки. Я саме за "конгрес", бо спілкування в обстановці концертного залу не уявляю собі. Можливо тут просто так би мовити "конфлікт інтересів", дітям можливо не так цікаво "тусуватися" як нам?
Ще, пропоную не зациклюватись на темі конкурсу, можливо зробити якісь конкурси (вокальні звичайно, чи принаймі музичні), музичні паузи з неконкурсними виступами.


Роман, золоті слова, хочу як в "Вогниках" було, тіко без дощику і серпантину:) Я вже відчуваю аромат чаю з цитриною... Поки чекати, йду собі зроблю:)


Ви всі мене абсолютно переконали... Я - за! Особливо за чай з цитриною.


А я салати люблю і ніяка "Кола" мені не пошкодить. Пані Леся забагато переймається. Я хочу взяти участь у вашому конкурсі за столиками!


Майя, пані Леся переймається не через себе, а через дітей, бо все таки, як я вже писав, дітям декількагодинна тусовка може бути нецікава, та й батькам може не по кишені бути, наприклад приїдуть з бабцями батьки і виклади 400 грн. за столик. То вже треба спілкуватись з батьками дітей, яка в них точка зору.
Мабуть було б добре, якби була можливість вибору, хтось замовляє столик з харчуванням, хтось тільки з напоями, хтось просто посидить, посулухає виступ своєї дитини і все.


Кожен конкурс в цілому світі в будь-якому жанрі має своє Положення, тобто, прописаний Закон, який всіх ставить в одні умови. Останнім часом в Положеннях про конкурс прописуюють такий пункт: вступний внесок для учасника 100 грн., чи інша сума, це на визначення організаторів. Конкурсні змагання необхідно проводити без столиків і канапок, бо як каже мені мій колега Леонід Новосельцев: "Мені вже не цікаво грати, коли в цей час хтось жує...", а тут ще й кока-коли хочуть. Все це може запахнути "рестораном" і діти наші нас ніколи не зрозуміють. На конкурсі працюватиме журі, необхідна тишина і увага і ПОВАГА до виконавця. Столики можна організувати під час проведення гала-концерту переможців. Співати треба як мінімум по дві пісні. Конкурс - це не передача Табачника "Честь имею пригласить". Це моя думка і для мене вона правильна.


Ага, супер, по 2 пісні, без столиків, хочу побачити фанатів, які будуть 4-5 годин сидіти чи навіть стояти в тиші і повазі. Давайте не плутати розважальний захід і академконцерт.Це моя думка. Послухаємо й інших і тоді, я так розумію, Роман визначиться з правилами.


Так, хвилинку, я щось не зрозумів. Чому четвертий конкурс у Львові та щей із зміною правил?... Ми так ставимо в не рівні умови конкурсантів .
На мою думку, потрібно провести ще один конкурс "ПІСЕННА ОСІНЬ" , за тими ж правилами що і три перших, а тоді, як і анонсувалося , провести "ГАЛА-КОНЦЕРТ" переможців чотирьох конкурсів, а також запрошених виконавців адміністратором сайту/тих що хоча і не мали призового місця та вартують участі в цьому заході, та учасників- джокерів /це ті що реєструються для участі перед заходом.
Звичайно на заході є жюрі, котре і визначає КРАЩИХ РОКУ по номінаціях і тут уже призи.
Я також за столики і перекуску, єдине що дата проведення заходу /3 грудня/ трошки не зручна для тих НАШИХ , що зараз за кордоном і їдуть додому на новорічно-різдвяний період.


Блін, я б хотіла приїхати у Львів...Але не зможу. ((Далеко((


Що таке "блін?" Це вже страви до столику?


)))))))))) Ліпше жартувати аніж хорувати ))))))))))))


Треба казати "млинець" :)


Вітаю.Мене цікавить коли буде конкретніша інформація:час, місце,правила, внески ітд.?


Хороша ідея !!! Участі брати не буду , нема де мінус якісний записати тай не думаю що потяну проти професіоналів ,але подивитися б приїхав!!!))))


Mirris, наразі йде обговорення концепції, конкретна інформація скоро буде.
Богдане, не варто сприймати цей захід як змагання, це швидше розважальний захід, де головне участь, а не перемога.


Якщо "розважальний захід", то це відноситься до фестивалю, якщо змагання - це конкурс. але є ще в таке поєднання як "фестиваль-конкурс", де в рамках фестивалю проходить конкурсна програма, в якій вимоги ставляться до виконавського рівня, професійності аранжування, сценічності, оригінальності і т.д. Там, де "головне участь", а не перемога, нагадує мені часи радянські - "главноє участіє". Якщо цей захід відбудеться в листопаді, чи грудні, необхідно вже прописати всі умови конкурсу, "розважального заходу". щоб люди могли готуватися, згідно цих вимог...


Формулювання "фестиваль-конкурс" дуже влучне, як на мене. А в часи радянські не обов'язково все було погано. Я написав про "головне участь", бо в деяких учасників конкурсу було нездорове відношення до голосування, з взаємними образливими коментарями і накручуванням голосів, я цього не розумію...
Захід відбудеться 3 грудня, про це написано в новині, ще 3 місяці, що там готуватись? Впевнений, що умови не будуть жорсткі.


Я згодна зі СВІТЛО, повинно бути Положення про конкурс чи то фестиваль і час для підготовки. Мене цікавить де буде проживати і харчуватись мій ансамбль який налічує 14 чоловік і скільки це буде коштувати, чи ви не передбачуєте колективів з такою кількістю людей? Ми живемо в Південній Україні, в Запорізькій області і дуже хочемо побувати на Львівщині. Нам є, що показати і маємо велике бажання чомусь навчитись, обмінятись досвідом.


На мою думку, потрібно чітко написати Положення про фестиваль, розділити його на 2(3) частини, спочатку конкурс для учасників до 16 років , бажано щоб виконували по дві пісні( потім обговорення, обмін думками, пропозиціями) , бажано щоб все таки були столи
з напоями(але спочатку без спиртного, все-таки будуть діти 8-10 років, і співати коли хтось жує не дуже приємно) . А потім виступили б дорослі, і теж всі почули б фахові коментарі та побажання. Також думаю має бути внесок для учасників конкурсу, який організатори витратять на організацію конкурсу.


Усім привіт! Я займаюся організацією конкурсів та фестивалів близько 5 років, а співаю 11 років.
Зробити фестиваль у Львові - гарна думка, але щоб він дійсно був професійним потрібно відповідне жюрі, необхідні документи і ніякої їжї під час конкурсу!!!
Успіху


Як малі діти... "положення", "професійний", "документи"... То вам що, Євробачення?!
Ідея полягає в тому, щоб зустрітись, познайомитись, поспілкуватись, а вам треба положення і професійне журі? Я собі уявляю як ви поб'єтесь якщо вам не дати по медалі:)


nessi, ваше питання не зовсім зрозуміле. Жити у Львові є де, їсти також, 3 грудня - то не Різдво і не Паска, місць буде достатньо в готелях чи хостелах. Ціни можна дізнатись телефоном, телефони - в інтернеті. Якщо буде потрібна якась консультація - звертайтесь.
Кількість людей не мала б бути перешкодою, хоч все залежить від розміру сцени. Якщо маєте бажання приїхати - це дуже добре, було б цікаво.


Друзі!
Прошу вибачення за те, що тягну з положенням, але хочу все продумати по максимуму, щоб потім виникало менше запитань. На сьогоднішній день є домовленість з рестораном "Гетьман" у Винниках про проведення 3 грудня нашого конкурсу фестивалю. Меню на людину буде коштувати 100 грн, без алкоголю. Алкоголь можна буде або приносити свій (що вам більше смакує), або купувати на барі. Сто гривень платитимуть усі без винятку (я також). Столики будуть, приблизно 220 місць. Модуль реєстрації на реальний конкурс доробляється і буде найближчим часом запущений. Після реєстрації буде певний час для переказу коштів на картку (реквізити надам також найближчим часом. Справа в тому, що за місця мушу платити авансом на перед, а таких грошей не маю. Разом з заявкою на участь потрібно буде подавати техрайдер. Журі конкурсу буде і нагороди також (зараз шукаю для цього спонсорів).
Будемо старатися забезпечити всіх по максимуму, навіть великі колективи. Якщо комусь потрібно буде переночувати - будемо допомагати знайти хостел чи подобову квартиру.
Ось ніби коротко все.


Було б непогано провести попередній відбір учасників тут на сайті, щоб не получилось 100 учасників (у всіх категоріях) - бо тоді отих салатів не вистачить на цілу ніч :) - і ще, якщо кожен прийде зі спиртним, то потрібно 5 "амбалів" для виносу "мусору" :)


І я б теж з радістю прийняла участь)


ПРИВІТ УСІМ!! і Я ТЕЖ ДУЖЕ ХОЧУ ВЗЯТИ УЧАСТЬ!!!!!!!


Щодо кількості учасників, я за те, щоб участь приняли всі бажаючі, в крайньому випадку зробити дводенний конкурс, але щоб нікому не відмовляти.


Юра, тобі львівському може і добре два дні "бухати і співати", а нам "доїзджаючим" і "готельним" це не по кішені !!! :)))


Ой не тра давити на жалість, шо там з Дрогобича доїзджати. Мені теж з Привокзальної в Винники доїзджати треба :)


Пане Козак я в Дрогобич доїжджаю машиною приблизно за 1год 10 хв.. Вчора добирався з привокзальної через центр 1.5 год ))))))))))) Тож не переймайтеся всі квити )))))


або "спиртне з салатами", або "руль в зебру" - :)


Дорога і житло це не є проблема, навіть кошти при бажанні це не перешкода, головне бажання. Якщо конкурс буде то я приїду і тріо "Дівчата" привезу. Брали участь в багатьох конкурсах по всій Україні, то такий формат вперше. Думаю що ідея цікава. Головне на конкурсі не нагороди, а можливість поспілкуватись і повчитись один в одного.


Чи розглядається можливість документувати дійство на відео, з подальшим розміщенням в розділі архів конкурсів ?


Ідея непогана!!!!! Треба втілити в життя!!!


Маю таку думку: організаторам слід запросити до участі так званих "дипломантів". Адже було таке що за певного виконавця голосували друзі і тому ті що отримали 4,5 місця "наживо" можуть виявитись кращими за переможців.
Також були учасники яким насправді вже більше років, плюсовка писана 2-3 роки назад і тому конкурувати з малечою 12-річній дівчині навіть не пасує. Одним словом, ідея з конкурсом чудова, але треба прорахувати всі ньюанси. Навіть такий що 3 грудня перший тиждень посту


Larisa, я так думаю, участь зможуть брати не тільки переможці і дипломанти, а й інші учасники. В конкурсній програмі чи ні - це інше питання, але як я вже наголошував, це не має бути пріоритетом.
Перший тиждень посту обраний невипадково, якщо це не піст, то суботи як правило зайняті весіллями, наступні суботи після 3 - новорічні корпоративи. Тому якраз враховано цей нюанс.
Віктор Крутей, думаю, зафільмувати було б чудово. Але розглядатись така можливість буде пізніше, спочатку умови конкурсу треба викласти, реєстрацію провести.


Привіт всім!Дуже рада ,що є така думка створити конкурс ,підтримую однозначно,але повністю згідна з версією Лесі Соболевської,конкурс має бути конкурсом,а не гостиною,як кажуть в нас на Закарпатті.Звичайно ідея зі столиками суперова,але це можна назвати "Вечір зустрічі і знайомства"тобто 2 частина.Щодо хронометражу пісень ,це теж треба обдумати обов"язково,кількість пісень для виконання,пісні мають бути різнохарактерні і т.д.Щодо вікових категорій то обов"язково зверніть увагу на дитячу категорію,дитина 10-річного віку неможе змагатися з 15-річною.З авторськими піснями теж точно вкажіть,чи може бути сіпровід мінус 1,чи живий супровід,це також дуже важливо.На конкурс приїду з великим задоволенням і вступний внесок також звичайно оплачу.Удачі вам,чекаю новин.


LudaKovach, будь ласка, не плутайте сам конкурс та його гала-концерт. Час на конкурсне прослуховування визначається трохи з запасом виходячи з кількості допущених учасників. На ньому ж і робиться хронометраж та верстка програми на гала-концерт. Плюс, як на будь-якому фестивалі, треба додатково забезпечити людям час та місце на взаємне спілкування. Тому, виходячи зі статистики та власного досвіду, на такий конкурс треба відводити приблизно три дні: на перший прослуховують основну масу учасників, на другий - дослуховують решту та тих, хто не встиг на перший день, проводять нагородження та визначають учасників і програму гала-концерту. А ось на третій день - гала-концерт на публіку та урочисте закриття.

Я б із задоволенням приїхав на такий конкурс, але, на жаль, не брав участі у попередніх етапах. Тому можу бути присутнім лише як гість або надати посильну допомогу у організації фестивалю, як адмін та звукорежисер.


Ще ідеї: Якщо це не надто зимна пора, можна перші два дні провести десь у наметовому містечку. Так усім вистачить місця, й буде можливість поспілкуватися. А гала-концерт, залежно від масштабів, можна провести або у якомусь ПК, або ж дійсно у ресторані. Звісно ж, на гала-концерт бажано запросити мас-медіа. Тоді спонсори набагато прихильніше ставитимуться до ідеї зробити масштабний захід, адже їхні спонсорські банери перед та поза сценою побачить набагато більше людей.


Якщо треба інфу з мого досвіду участі у таких заходах, Романе, пишіть, будь ласка, у приват.


Чи є вже положення конкурсу? Де шукати?


Під алфавітом каталогу.
Або за адресою: http://minus.lviv.ua/contest


http://minus.lviv.ua/conreal/
Достатньо зайти в конкурс і є правила


Романе класна ідея !!!конкурс-завусти!!! я підтримую!!!


Доброго дня!!!! Мене зовуть Віталій Проживаю я в Київській області на цьому сайті я вже давно але нажаль давно сюди не заглядав!!! Прочитавши ваші коментарі про формат даного конкурса хочу сказати що не потрібно придумувати знов "велосипед" скористайтесь напрацюваннями інших конкурсів щоб не робити тих помилок через які вони вже пройшли!!! Якщо ви хочете створити щось новеньке то можу запропонувати на майбутне такий формат конкурсу: Розпочатись він повинен після новорічних свят на базі якогось закладу (ресторану) який може надати сцену та невимушену обстановку!!! Попередньо розмістивши рекламу та надрукувавши флаєри можна запрошувати гостей та використовувати відвідувачів даного закладу як журі влаштовуючи на протязі року двобої артистів (співаків),я думаю що в кожного артиста є що показати як мінімум на пів години, з новорічним чи передноворічним фінальним галаконцертом даний підхід надасть для ресторану нових потенційних клієнтів а для організаторів можливість залучити спонсорів які в свою чергу і допоможуть вирішити питання по фінансуванню фінальної частини конкурсу!!! Для учасників конкурсу обовязковим буде заповненя анкети таким чином можна буде залучати виконавців з усієї країни а може навіть із за кордону!!! Буду не проти стати співорганізаторм такого новаторського конкурсу!!! Якщо зацікавило і хтось бажає взятись за такий формат конкурсу звертайтесь vitaliygoldmen.artist.ua або evtikhiy@mail.ru або http://vkontakte.ru/id11987428