Boris63 Astahov | 29 Червня 2009, о 17:13 |
---|---|
Користувач |
Я новачок на цьому сайті але вже декілька мінусів скинув і хочеться співпрацбвати тут- нічого зайвого, тільки те що потрібно коротко та лаконічно. не займаючи ні часу ні місця ,дякую вам за це! |
pypss ольга | 1 Липня 2009, о 12:53 |
Користувач |
ААААБААААЛДЕТЬ! Огромное спасибо создателям!!!!!!!!!!!!!!!! Я столько нового открыла для себя! Особенно радует сама система каталога..Сразу и плюс и минус и слова!!!!!!!!!!! Я столько новых исполнителей узнала!!!!!!!! ВАУ! ВАУ! ВАУ! Ой, ничё, что я кричу и прыгаю от радости?!!!!!!!!!!!! |
Сергій Мельничук | 10 Липня 2009, о 16:27 |
Користувач |
Сайт СУПЕР такого нема ніде. Дякую всім хто доклав зусиль для створення такого потрібного сайту |
Віталій Javorski | 11 Липня 2009, о 04:58 |
Користувач |
Спасибі за створення такого сайту. Приємно бачити, що тут зібрані тільки українські твори, які на сьогодні стають все більш популярними. Я обома руками за розвиток і популяризацію нашої української культури. |
Світлана Скасків | 13 Липня 2009, о 21:44 |
Користувач |
Я хочу подякувати Роману Метельському, за те, що він створив такий чудовий сайт.Бажаю пану Роману,в першу чергу, міцного та непохитного здоров'я, добробуту, миру, злагоди, творчих злетів, нових ідей, натхнення у його нелегкій, але дуже хорошій праці. |
Helene 777 | 16 Липня 2009, о 20:40 |
Користувач |
Я сьогодні тут вперше. Сайт просто чудовий, це добре, що тільки українські пісні, адже у нас є так багато прекрасних співаків, а пісні у них ! ! ! Клас! Хочу подякувати модераторам, і всім -всім, хто не жаліє свого часу на збільшення каталогу. Нехай всім вам завжди світитиме яскрава зірка фортуни! |
kotszenyk | 18 Липня 2009, о 09:09 |
Користувач |
Просто СУПЕР!!! |
karambolina Myrna | 23 Липня 2009, о 11:45 |
Користувач |
Дизайн--зручний,але ні одна з вибраних мною мінусовок не загрузилась... |
virona kjnlb | 28 Липня 2009, о 15:44 |
Користувач |