anilod Dym | 15 Лютого 2011, о 10:23 |
---|---|
Користувач |
Хто і як спілкується з з потенційними клієнтами? Адже, від уміння спілкуватися , залежить доля замовлення. Дещо цікаве можна дізнатись тут |
Злий | 15 Лютого 2011, о 11:02 |
Модератор |
Посилання вказане в повідомленні, не працює, не працює і посилання на домашню сторінку. Активності в темах немає, активності в завантаженнях теж. Ви рекламний бот чи спамер? |
Yulianovich | 15 Лютого 2011, о 11:10 |
Користувач |
Актуальна тема. При зменшенні кількості замовлень, вміння домовлятися ("докарнуватися"))) виходить чи не на перший план. Дуже часто хочуть демо в відео. Купюри з весільних фільмів не дуже тепер влаштовують. Зняте повноцінне демо роботи в лайві не знаю чи хто має. Я не бачив на YouTube-і. Особисто в мене складається враження, що найперше що зараз потрібно, то це вміння переконати замовників що гурт до якого вони звернулися, це "саме той!". |
SHARIK | 15 Лютого 2011, о 11:55 |
Модератор |
Повністю підримую п. Ігора Гарваса, і на мою думку такі справи треба довіряти освідченим, врівноваженим, інтелектуальним людям в колективі, які б дійсно робили позитивну рекламу для свого гурту. На сам перед це стосується колетивів, які працюють на постой кабаку. Як кажуть вдома і стіни допомагають. І якщо позитивна реклама спільна : умови, кухня, музиканти то успіх кабаку - ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ!!! |
anilod Dym | 15 Лютого 2011, о 12:00 |
Користувач |
Я не "бот" і не "спамер" ,що правда і не музикант, хоча співати люблю. Я відеооператор ,тому регулярно співпрацюю на весіллях з музикантами, які і привели мене на Ваш портал. В своїх відеофільмах я використовую багато музики(переважно української) і дуже вдячний організаторам сайту за можливість її тут знайти. Так, я пассивний що до повідомлень, але фінансову підтримку сайту свого часу надавав.(нажаль у Вас не вказується донаторство). А тема спілкування з клієнтами ,я вважаю, актульна і відеооператорам і фотографам і музикантам і ведучим. |
Злий | 15 Лютого 2011, о 12:10 |
Модератор |
Тоді все гаразд :) .. |
anilod Dym | 15 Лютого 2011, о 12:36 |
Користувач |
Мабуть всім знайома така ситуація: Дзвінок по телефону- - Ви граєте по весіллях? -Так ! - А скільки коштує? І тут у кожного своя відповідь на таке запитання. Хтось назве вилку від... - до... Хтось озвучить постійну ціну .Хтось назве мінімальну ціну, за яку він згодний відлабати тільки танці. Я , наприклад ,стараюсь ціну по телефону взагалі не озвучувати, а тільки домовляюсь про зустріч, або називаю мінімальну , можливо вона їм вже зависока, то навіщо тратити час на зустріч. |
Yulianovich | 15 Лютого 2011, о 12:49 |
Користувач |
Питання на початку розмови про ціну послуг саме більше гнітить. Таке враження що купують ковбасу в супермаркеті. Після нього важко вести розмову в потрібному руслі. Знову і відповісти теж потрібно. Теж вважаю що очно ефективніше домовлятися. |
Оксана Голуб | 16 Лютого 2011, о 09:35 |
Користувач |
ПІДТРИМУЄМ УКРАЇНСЬКИХ ВИКОНАВЦІВ!!!! |
romamuz | 16 Лютого 2011, о 13:49 |
Користувач |
Пані Оксано, ви трошки не в тему заїхали, але передивився і вам рейтингу додав, співайте наздоров"я. А тепер до теми, як казав Генрі Форд "Якби я мав 5 доларів то 3 з них я витратив би на рекламу", тому по телефону найкраще домовитись про зустріч, краще десь на своїй території. Кожен з музик має ноутбука, тому не важко клієнту продемонструвати демо-записи,репертуар, підібрати перший танець молодят, домовитись про конкурси і т.п. Загалом вся бесіда займає біля години, лише після того краще назвати ціну. Зазвичай замовник сам не знає чого він хоче, просто потрібно йому підказати, спираючись на власний досвід. З повагою Роман Співак. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти