SHARIK | 4 Березня 2011, о 16:18 |
---|---|
Модератор |
Хотілось би почути думку фахівців про озвучення духових інструментів. Чим краще знімати звук ( кліпса, чи мікрофон ), шнуровий, чи радіо..... Хто як обробляє звук? Чи є можливість користуватись примочками? Хочу спитати в першу чергу духовиків які не мають постоянних кантор і ходять на підхват. Щоб не надіятись на апарат, а мати свою підстаховку. |
Yulianovich | 5 Березня 2011, о 15:09 |
Користувач |
SHARIK, мікрофони відрізняються способом передачі електричного сигналу. "Шнуровий" через мікрофонний кабель, бездротовий за допомогою радіопередавача і радіоприймача. По звуку - без різниці. В радіосистемах основна ціна це елементи радіотракту. Сам картрідж (мікрофонний капсюль з обудовою) коштує десь як сам мікрофон. Мікрофон з тримачем на раструб є сенс використовувати коли користуєтесь родіосистемою. Якщо ні, то на мою думку, це дешеві понти. На Молайні обговорювалось це питання: http://www.muzoborudovanie.ru/forum/view.php?site=mo&bn=mo_main&key=1084480619 Я дотримуюсь тези про зняття звуку 57-м Шуром. Про обробку... Знаєте, в мене є знайомий який називає своє авто ВИХОДКОМ. |
SHARIK | 5 Березня 2011, о 20:06 |
Модератор |
Дякую п. Ігор за ссилку про мікрофони - це корисна порада!!!! І будь ласка на майбутнє давайте без сарказму, я ж не підказую Вам на яких струнах грати - капронових, чи бичих жилах, бо я в тому не розбираюсь. Ви самі задаєте на форумі часом теж дитячі питання, я стараюсь не звертати уваги. По темі - Хочу почути думку ще когось!!! Пишіть . Я дійсно хочу поради!!! |
Yulianovich | 6 Березня 2011, о 00:05 |
Користувач |
SHARIK, радий що з почуттям гумору в Вас гаразд. Лише скажу що в середовищі професіоналів ніхто прилади "примочками" не обзиває. Існує загальноприйнята термінологія, якою і користуються. |
romamuz | 6 Березня 2011, о 11:21 |
Користувач |
Однозначно, кліпса краща ніж простий мікрофон, бо дає змогу рухатися, але за це в два рази більше доведеться заплатити в порівнянні з простим мікрофоном. Та якщо ви статичний в процесі виконання то беріть простий мікрофон, мені подобається см57, тільки на кожен інструмент потрібно часоти підкручувати на ваш смак. В кабаку я дудку майже не підзвучую, її добре і так чути, на дворі граю трошки вбік від мікрофона см57. |
SHARIK | 6 Березня 2011, о 14:11 |
Модератор |
Дякую п Ігору та п. Роману за консультацію та почуття гумору. Я користуюсь SM - 57, є ще PG - 58, проблема в ревері і в частотах. Переважно одне і друге вокалісти підстроюють під себе. Я знайшов на сторінці КУПЛЮ - ПРОДАМ digitech vocalist live 2. вокал + компресор + Studio , Room , Hall + терція , поперше з рекламної "демки " не зрозумів його роботи ( чи працює самостійно, чи треба обовязково підключати з клавішами, що чуло гармонію). Друге - ціна 3500 гр. трохи кусається, може є щось дешевше, що був свій ревер цифровий , частоти за помірну ціну. |
romamuz | 7 Березня 2011, о 09:53 |
Користувач |
Приходите в банду, підключаєтесь у пульті в окремий канал і крутите як хочете частоти. Що до ревера, то моя думка така- ревер створює ефект простору, то помоєму і вокаліст і сакс, і труба повинні звучати в одному просторі при грі вживу.(тобто ревер(ефект) повинен бути один, тільки різниця в міксованості стосовно того чи іншого каналу). Інакше получиться що вокаліст співає у холі, а ви граєте на горному плато, розрив між голосами композиції. Але для досягнення певних видів звучання можна гратися ефектами. І взагалі я під кожну композицію підстрюю ревер, ділей набиваю. Коли повільна пісня, хвостик ревера роблю довший, коли швидка-коротший. |
MIKOLA63 DEMENTSEVICH | 7 Березня 2011, о 13:00 |
Користувач |
Якраз в ідеалі, так і має бути-"вокаліст співає у холі, а ви граєте на горному плато, розрив між голосами композиції" |
Yulianovich | 7 Березня 2011, о 18:39 |
Користувач |
SHARIK, цей процесор позиціонується як гітарно-мікрофонний. Більше підійшов би мабудь аматорам, а не професіоналам. Звісно що 3500грн. (прибл. 435$) це маразматична ціна за подібний гаджет. (IMHO). Прилад 2007 року, ну і як все (ну майже все))) що тепер виготовляється під вампіром Харманом, виготовлений для продажі, а не користування. Нічого немаю проти фірми Digitech. Їхні гітарні ефекти завжди мені подобалися. З іншим я діла не мав і не чув. Колєги мають процесори S200, S100 і DSP-128, то ними дуже навіть задоволені. Але вони зроблені до того як Digitech в купі з іншими пристойними фірмами лигнув монстр Харман. Не вникав чи в Digitech Vocalist Live2 є можливість редакції патчів. Гармонайзер там некєрований, бо відсутнє midi. Аналогічний апарат, який черговий раз наробив замішання і заворуху в армії лабухів, є Тісюк TC Electronic Voice Live 2. Описи оргазмів власників цього приладу і просто обговорення були на різних форумах. Один з них, наприклад: http://forum.plus-msk.ru/showthread.php?t=129625 Але це ще дорожча цяцька. Якщо чесно, то я зі скепсисом відношуся до усіх цих підлогових багатофункційних приладів. Я не цікавився цим нектуальним мені питанням, але думаю що найоптимальнішим був би: http://www.muzoborudovanie.ru/equip/studio/effect/tcheliconvoiceworks.php , бо все решта це гроші на вітер. Якщо б зацікавив цей дійсно вартісний прилад, то міг би дати координати власника такого TC-Helicon VoiceWork. Він розповів би вам що і як. Та і на Плюс-МСК було про цей прилад доволі детально писано. Це якраз те що підійшло б під озвучені задачі. На Ebay.com, до речі, зараз продається: http://cgi.ebay.com/TC-Helicon-electronic-VoiceWorks-Voice-works-/290540428449?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43a58f1ca1 |
trubash | 20 Березня 2011, о 22:20 |
Користувач |
Всім привіт!Ми працюемо з прищепками(САКС І ТРУБА) колисі мав 57 sh якість непогана,але багато незручностей! Тепер кайф!Привезли собі є німців правда КИТАЙ, але 57 неуступае!!!! Скоро будемо заказувати ще такі,бо багато друзів хочуть! Ціна була 70 ЕВРО!Раджу щось приблизне!Але тільки такого плану. Незнаю як фотку поставити! Всім побільше холтур,а мікрофон буде |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти