Головна сторінка » Список форумів » Музичні інструменти та звукове обладнання » МАСТЕРИНГ
МАСТЕРИНГ

Якими програмами,vst плагінами ви користуєтесь для мастерингу мікса?Або порадьте хорошу літературу,буду вдячний.

Як не як, VST, професійний мастерінг не зробиш які б плагіни не були.

Можу порадити t.c. electronic  FINALIZER 96k (mastering procesor)

Класичні програми для мастеру можу порадити -   Adobe Audition   друга або третя версія,  Також VaveLab - Від Stainberg Запакований плагінами від Wawes! Є ще класний плагін Izotope Ozone! - Його можна інсталювати в прогу VaveLab, або в Cubase і вантажити його в мастер секцію ( на мікшері програми) й там і проводити мастерінг!   Є ще проги, але це найбільш широко - прийняті, традиційні! Програмице самий менший  клопітскажу чесно, - тре докорінно вивчити теорію що таке той мастеринг і для чого він застосовується!   Описувати на форумі місця буде мало ))))))   Шукайте відповідну літературу!  

Скажу пару головних аспектів мастерингу!  ( Це коли ви маєте готовий зведений мікс, трохи тре його "підігріти" І "добавити спецій" ) )))))   Так на хлопський розум!

Головне завдання не зіпсувати вже готовий мікс!!!!!!!!!

Тут описані самі головні завдання для мастерінгу - на початок цього вистачить!       Успіху!   

 

http://cjcity.ru/news/content/ozone3.php

http://kievmusic.com.ua/345.html

Сам спочатку хотів робити все методом тику - без читання літератури. Але після згаяного часу прийшлось сісти за підручники і добре почитати. Є гарна книга Девіда Гібсона по зведенню а також Пола Уайта. Якщо цікаво то можу кудись скинути. В домашніх або напів підготовлених приміщеннях можна зробити лише премастеринг. Але все залежить лише від наших вух.

Щодо залізачок то я готовий трішки посперечатись з Богданом Нестором. Всі аудіо інтерфейси це міні компютери. Кожен з них має свій процесор контролер заточений під виконання лише прописаних в контролері дій. Про те що залізо звучить краще - це головні слова компаній виробників адже якщо буде лише софт то хто буде купляти залізо. Наш компютер це універсальний інтерфейс який працює як з аудіо так і з відео і іншими речами. Він не заточений під конкретну ціль - універсальний. Тому в найближчому часі процесори зможуть нічит не поступатись процесорам в залізних приборах. Як виняток це прибори на основі лампи які додають гармонік до сигналу і чим ніби прикрашають звук. Процесор діє по ому самому принципі що і транзистор - велика кількість ПНП переходів.

Для прикладу я є власником чудового процесора ефектів Лексікон МПХ 550. Порівнював його з версією ВСТ Лексікон Хол- прозорість і хвости у вст версії не поступається залізному монстру.

Щодо плагінів то тут вже був вказаний пакет від Вейвс. Я б додав і ТРекс і плагіни від Оксворда та Воксенго. Головне ніколи не перестаратись. Мастеринг - це лише корекція невеличка для ще кращого звучання після зведення.

От недавно відкрив для себе процес мастерингу коли стерео файл розділяється на два файли-

1 - файл який містить в собі моно частину твору

2 - файл містить в собі весь решту спектр від стерео.

І скажу вам такий підхід дає свої результати.

 Володимир, звичайно, я проти вст мастерінгу нічого не маю, бо сам поки що ним користуюсь.

але:

1. Не дарма ті залізячки коштують як доброго пів Део Ланоса.

2. Коли я почув на студії мастер за допомогою тої залізяки t.c. electronic finalizer 96k, то в мене чуть серце не йокнуло.

Може я ще під враженням, але дійсно то звук був - чистої води)

Спробуйте ще реверберацію від "ALTIVERB"  Це теж з тої серії "задумуєшся що краще апаратне чи софтове" !!!!   (Може неправильно написав - звучить як АЛЬТІВЕРБ)   Кращої реверберації з софту я ще поки не чув! Як де хто чув кращу - дайте знати. З повагою Бедзю!

Я ще раз пишу. Залізіки мають мають свій процесор контролер в якому прописаний алгоритм для певної обробки. Залізо таж сама робота з 0 та 1. Я просто за професією програміст.

І якщо прилад цифровий то він працює тільки з двома значеннями . Так само працює і комютер. Тільки процесор компа виконує будь які операцію теж по заданому алгоритму. Чому залізо звучить краще та тому що алгоритми заліза не дуже поспішають перенести в софт. Фірми в першу чергухочуть продати повигідніше і заробити грошей тому й подають інформацію в такому ракурсі Крім того невеличка проблема в тому що ЦПУ трошки гірше справляються з цифровим аудіо ніж ті самі ДСП контролери. Але я повторююсь що в найближчому майбутньому ми отримаємо комп з серцем яке буде справлятись цифровим аудіо не гірше залізяк.

Я писав що компютер не зможе поки що достойно емулювати роботу лампи але в тому напрямку активно працюють.

Не давно на одному форумі пройшло тестування 1 залізного і 2 софтових ревербераторів. форумчанам дали вгадати або вибрати залізний ревер(автор не вказав де який звучить ревер). Думки розділились дуже сильно і це ще раз підкреслює що кожен чує по своєму. Однозначно вказати найкращий зразок одноголосно зовсім не вдалось

Згадайте як виглядав перший кубейс і на що були здатні перші вст плагіни та синтезатори. Що ж ви зараз скажете про звучання вст гігантів. Я знаю що хтось зараз скаже що вст синтезатори звучать пласмасово. Це знову повторюю деякі проблеми обробки процесора компютера. Порівняйте скільки років йде розвиток залізних синтезаторів і встшних.
 

Пане Бедзю Альтівербом я користуююся давно і це справді монстр. Якщо доставити всі імпульси для нього то є на чому розігнатись. Я просто порівнював прибор з його встшною версією. Тобто давав однакові шансиАльтіверба залізного не зустрічав...!

В мене побутує думка що ще років 5 і софт може желізяки потіснити...

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти