rozmay | 29 Липня 2011, о 01:40 |
---|---|
Користувач |
Якими програмами,vst плагінами ви користуєтесь для мастерингу мікса?Або порадьте хорошу літературу,буду вдячний. |
Bogdan Nestor | 29 Липня 2011, о 23:11 |
Користувач |
Як не як, VST, професійний мастерінг не зробиш які б плагіни не були. Можу порадити t.c. electronic FINALIZER 96k (mastering procesor) |
Богдан Іванишин | 30 Липня 2011, о 00:12 |
Адміністратор |
Класичні програми для мастеру можу порадити - Adobe Audition друга або третя версія, Також VaveLab - Від Stainberg Запакований плагінами від Wawes! Є ще класний плагін Izotope Ozone! - Його можна інсталювати в прогу VaveLab, або в Cubase і вантажити його в мастер секцію ( на мікшері програми) й там і проводити мастерінг! Є ще проги, але це найбільш широко - прийняті, традиційні! Програми, це самий менший клопіт, скажу чесно, - тре докорінно вивчити теорію що таке той мастеринг і для чого він застосовується! Описувати на форумі місця буде мало )))))) Шукайте відповідну літературу! Скажу пару головних аспектів мастерингу! ( Це коли ви маєте готовий зведений мікс, трохи тре його "підігріти" І "добавити спецій" ) ))))) Так на хлопський розум! ! Головне завдання не зіпсувати вже готовий мікс!!!!!!!!! Тут описані самі головні завдання для мастерінгу - на початок цього вистачить! Успіху!
|
Bogdan Nestor | 11 Серпня 2011, о 01:10 |
Користувач |
http://kievmusic.com.ua/345.html |
Володимир Куцик | 17 Серпня 2011, о 20:07 |
Користувач |
Сам спочатку хотів робити все методом тику - без читання літератури. Але після згаяного часу прийшлось сісти за підручники і добре почитати. Є гарна книга Девіда Гібсона по зведенню а також Пола Уайта. Якщо цікаво то можу кудись скинути. В домашніх або напів підготовлених приміщеннях можна зробити лише премастеринг. Але все залежить лише від наших вух. Щодо залізачок то я готовий трішки посперечатись з Богданом Нестором. Всі аудіо інтерфейси це міні компютери. Кожен з них має свій процесор контролер заточений під виконання лише прописаних в контролері дій. Про те що залізо звучить краще - це головні слова компаній виробників адже якщо буде лише софт то хто буде купляти залізо. Наш компютер це універсальний інтерфейс який працює як з аудіо так і з відео і іншими речами. Він не заточений під конкретну ціль - універсальний. Тому в найближчому часі процесори зможуть нічит не поступатись процесорам в залізних приборах. Як виняток це прибори на основі лампи які додають гармонік до сигналу і чим ніби прикрашають звук. Процесор діє по ому самому принципі що і транзистор - велика кількість ПНП переходів. Для прикладу я є власником чудового процесора ефектів Лексікон МПХ 550. Порівнював його з версією ВСТ Лексікон Хол- прозорість і хвости у вст версії не поступається залізному монстру. Щодо плагінів то тут вже був вказаний пакет від Вейвс. Я б додав і ТРекс і плагіни від Оксворда та Воксенго. Головне ніколи не перестаратись. Мастеринг - це лише корекція невеличка для ще кращого звучання після зведення. От недавно відкрив для себе процес мастерингу коли стерео файл розділяється на два файли- 1 - файл який містить в собі моно частину твору 2 - файл містить в собі весь решту спектр від стерео. І скажу вам такий підхід дає свої результати. |
Bogdan Nestor | 18 Серпня 2011, о 00:00 |
Користувач |
Володимир, звичайно, я проти вст мастерінгу нічого не маю, бо сам поки що ним користуюсь. але: 1. Не дарма ті залізячки коштують як доброго пів Део Ланоса. 2. Коли я почув на студії мастер за допомогою тої залізяки t.c. electronic finalizer 96k, то в мене чуть серце не йокнуло. Може я ще під враженням, але дійсно то звук був - чистої води) |
Богдан Іванишин | 18 Серпня 2011, о 00:23 |
Адміністратор |
Спробуйте ще реверберацію від "ALTIVERB" Це теж з тої серії "задумуєшся що краще апаратне чи софтове" !!!! (Може неправильно написав - звучить як АЛЬТІВЕРБ) Кращої реверберації з софту я ще поки не чув! Як де хто чув кращу - дайте знати. З повагою Бедзю! |
Володимир Куцик | 18 Серпня 2011, о 00:24 |
Користувач |
Я ще раз пишу. Залізіки мають мають свій процесор контролер в якому прописаний алгоритм для певної обробки. Залізо таж сама робота з 0 та 1. Я просто за професією програміст. І якщо прилад цифровий то він працює тільки з двома значеннями . Так само працює і комютер. Тільки процесор компа виконує будь які операцію теж по заданому алгоритму. Чому залізо звучить краще та тому що алгоритми заліза не дуже поспішають перенести в софт. Фірми в першу чергухочуть продати повигідніше і заробити грошей тому й подають інформацію в такому ракурсі Крім того невеличка проблема в тому що ЦПУ трошки гірше справляються з цифровим аудіо ніж ті самі ДСП контролери. Але я повторююсь що в найближчому майбутньому ми отримаємо комп з серцем яке буде справлятись цифровим аудіо не гірше залізяк. Я писав що компютер не зможе поки що достойно емулювати роботу лампи але в тому напрямку активно працюють. Не давно на одному форумі пройшло тестування 1 залізного і 2 софтових ревербераторів. форумчанам дали вгадати або вибрати залізний ревер(автор не вказав де який звучить ревер). Думки розділились дуже сильно і це ще раз підкреслює що кожен чує по своєму. Однозначно вказати найкращий зразок одноголосно зовсім не вдалось
Згадайте як виглядав перший кубейс і на що були здатні перші вст плагіни та синтезатори. Що ж ви зараз скажете про звучання вст гігантів. Я знаю що хтось зараз скаже що вст синтезатори звучать пласмасово. Це знову повторюю деякі проблеми обробки процесора компютера. Порівняйте скільки років йде розвиток залізних синтезаторів і встшних. |
Володимир Куцик | 18 Серпня 2011, о 00:28 |
Користувач |
Пане Бедзю Альтівербом я користуююся давно і це справді монстр. Якщо доставити всі імпульси для нього то є на чому розігнатись. Я просто порівнював прибор з його встшною версією. Тобто давав однакові шанси. Альтіверба залізного не зустрічав...! |
Богдан Іванишин | 18 Серпня 2011, о 00:33 |
Адміністратор |
В мене побутує думка що ще років 5 і софт може желізяки потіснити... |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти