Володимир Куцик | 26 Січня 2012, о 08:52 |
---|---|
Користувач |
Мені пропонують по нормальній ціні придбати 2 динаміки JBL E130 - 150 Watt RMS ta 105 db JBL 2032 - 250 Watt RMS & 101 db Тепер не знаю що вибрати. Схиляюсь до 130 бо в нього тиск суперовий тай діапазон від 50 до 6000 Гц саме те що мені потрібно для вокалу та середини. 2032 потужнішій але на нього потрібно подати в 2.5 раз більше потужності щоб отримати той самий тиск що в 130. От не знаю що робити чи взагалі продумати про інший динамік. Оскільки після покупки акустичного процесора постало питання у використанні доброго динаміка для середини і вокалу . Знаю що будуть переконувати що 12 дюймів краще для вокалу бо легший дифузор- я спорити не буду. Просто поки що планую використовувати старі топи (фінанси пішли на процесор і комплектуючі для саба КУБО 215). планую за пів року зробити проф акустику РЦФ 4ПРО 6001 (2х12 1х8 1х1)-комплектуючі вже підібрані в Італії і чекаю на переселку. |
Yulianovich | 26 Січня 2012, о 12:59 |
Користувач |
E-130 гітарний динамік http://www.usspeaker.com/jbl%20e130-1.htm Знову невідомо в якому стані JBL2032. Вони використовувались в цих АС: http://www.jblpro.com/pub/obsolete/Marquis/ms115.pdf . |
Володимир Куцик | 26 Січня 2012, о 13:09 |
Користувач |
І ті і ті в гарному стані. Ігор Ви які б вибрали. Мені знайомі підказують теж в сторону 130 з його тиском і гарному звучанні на вокальній частоті |
Yulianovich | 26 Січня 2012, о 13:33 |
Користувач |
Володимир, сам виробник позиціонує серію Е, як інструментальні динаміки: http://www.jblpro.com/pub/components/eseries.pdf Тиск там більший за рахунок кривої АЧХ. Коли її рівняти, то полізуть інші косяки. При Вашому пульті це буде чути. Тому вже коли так ставите питання, то я б обрав 2032. Їх принаймі можна в монітори поставити. |
Zh_serhij | 28 Січня 2012, о 17:15 |
Користувач |
планую за пів року зробити проф акустику РЦФ 4ПРО 6001 (2х12 1х8 1х1)-комплектуючі вже підібрані в Італії і чекаю на переселку. В таких випадках хочеться тільки побважати удачі. Дуже багато зусиль і грошей буде потрачено, а чи буде той результат якого очікуєш невідомо. |
schumi | 30 Січня 2012, о 10:05 |
Користувач |
Як на мене трохи дивне поєднання - акустичний процесор з самопальною акустикою........ Ніби з електричним трактом підхід серйозний, а на виході той же "самопал" - чи ВАРТО ? Як би не було, все таки багато "гемору" виникне це все визвучити процом, навіть якщо є функція автонастройки і в комплекті вимірювальний мікрофон. Народ з фірмовими комплектами голову сушить щоб проц правельно настроїти під конкретні конфігурації повірте автоматика не добре це все "викручує". Я згідний що "викрутити" можна багато ,що але чи оправдує це й же затрачений час, сили та кошти на результат ?????? Мав певний досвід тому можу твердити, що виготовлення акустики в одиничних екземплярах однозначно НЕ ОПРАВДОВУЄТЬСЯ !!!!!!!! І повірте розраховані креслення та фільтри це лише половина справи для того щоб акустика розкривала ВСІ можливості динаміків!!!!! Навіть щоб правильно вистроїти "пачку" в резонанс потрібен певний "девайс" з приладами (хоча б менш-більш відкаліброваними) матеріали виготовлення різні тому лише розмірами тут не обійтись. Не просто ж так багато фірм вказують матеріал виготовлення наприклад "балтійска береза"........ Згідний що ніби використовуються комплектуючі фактично декількох фірм різними виробниками акустик АЛЕ перед серійним виготовленням той же МАГ чи РЕК чи Парк "вилизують" сконструйовану акустику в аудіовимірювальних лабораторіях Наприклад фотка такої в РЕКа http://rec.ua/production/recording-studio Тому виготовлення одиничних екземплярів, і доведення їх по максимуму до фірми, як на мене просто не оправдується. Плюс практично один -ДЕШЕВШЕ ! Мінуси -купа часу, потреба в досить специфічних інструментах, все ж таки "самопальний зовнішній вигляд, все ж таки велике питання в точності звучання отже знову ж питання в часі визвучки апарата на кожній площадці, при потребі складність продажу в подальшому за пристойну ціну. Панове на цьому ж апараті ви заробляєте гроші то чоміу не вкласти один раз і з задоволенням працювати на хорошій заводській акустиці ? Фактично якщо час замість виготовлення самопала затратити на заробляння грошей, це буде набагато раціональніше ніж робити одиничні конструкції. Друге питання, якщо це хоббі і є купа вільног часу ,щоб експерементувати в своє задоволення ( Хоча в наш час думаю це маловірогідним... :( , ) І конфігурація 2х12 1х8 1х1 як на мене для весільного МОБІЛЬНОГО комплекту буде дуже не зручна. 1) Габарити та вага . 2) Для хорошого покриття залу ВЧ драйвер повинен знаходитись на висоті не менше 2 м від підлоги ( в протилежному випадку вся ВЧ складова загасится першими рядами людей) На стійку( 2х12 1х8 1х1) я б напевне не ризикнув ставити (вага, габарити) отже автоматично треба або якісь підставки-тумбочки , або сабвуфери, на які можна буде поставити топ. Тому знову питання доцільність ? Я б напевне зупинився на конфігурації наприклад 1х12,1х8,1х1 та сабік 1х15 чи 1х18. Набагато зручніше, мобільніше і топік можна підняти на стійку. |
Yulianovich | 30 Січня 2012, о 11:36 |
Користувач |
Досягнення доброго звукопідсилення турбує не одне покоління музикантів. Я маю свій погляд по даному питанні.Він поглядає ось в чому: в нас час переважно все зводиться до повторення вихідного звучання фонограми. Тобто це банальне звукопідсилення готового продукту. Ось тому дуже часто "щось не те!". На етапі створення аранжувальник і звукорежисер роблять поправки до звукової палітри продукту. Тому коли запис слухати чи то через музичний центр, чи то через навушники, чи навіть через мобільний телефон, то він ЗВУЧИТЬ. По-різному, але ЗВУЧИТЬ. Тепер моя загадка: через що і чому вам не вдається досягнути сприятливого звучання? Ваші варіанти відповіді? |
schumi | 31 Січня 2012, о 09:36 |
Користувач |
Фактично ідеальний варіант акустики - це МАКСИМАЛЬНО точне відтворення поданої фонограми чи сигналу. Відповідно тоді можна й почути моменти та інструменти в такому ракурсі, як це задумав то й же аранжувальник і звукорежисер при створенні та зведенні.Згідний ,що через музичний центр, чи то через навушники, чи навіть через мобільний телефон фонограма ЗВУЧИТЬ, але питання: "Що в тому звучанні чути ?"...... Якщо в фонограмі прописана велика кількість інструментів то в неточній акустиці можливий варіант, що половини навіть чути не буде в звязку з нелінійністю АЧХ акустики.При корекції якої "крутілками" вилазять "косяки" з іншого боку. Це вже трохи інша тема для дискусії. Мене просто дуже дивує,що за вікном 21 століття та капіталізм (а не часи застою та дефициту),а люди -ПРОФЕСІЙНІ МУЗИКАНТИ займаються "кулібінством", замість творчості. Згідний що конструювання акустики -це також творчість, але цей же творець тоді орієнтуеться в своєму задумі і не задає питань що краще вибрати, так як "в голові" він уже має практично готовий продукт, такий як він задумав. А копіювання фірми - я наприклад не вважаю творчістю !!!!!!!! Як на мене кожен повинен займатись справою в якій він ПРОФІ, тоді його продукт буде максимально ЯКІСНИМ! Часи "натурального виробництва" (коли все виготовлялось однією людиною) канули в минуле купу століть назад - доказавши свою НЕЕФЕКТИВНІСТЬ. Ну і відповідь на загадку: Вдається досягнути сприятливого звучання, правда завжди жаль того часу та сил витрату яких можна було уникнути :) Завжди краще вчитись на чужих помилках ніж,на своїх..... |
unclehaphap | 31 Січня 2012, о 13:06 |
Користувач |
schumi, перефразовуючи класика, скажу, що капіталізм повинен бути і в голові, а не тільки ззовні. На жаль, це нам лишилось з минулого, коли кожен сам собі ремонт робив, сам "Жигуля" повністю "перебирав" і т.д. ... |
Володимир Куцик | 31 Січня 2012, о 14:44 |
Користувач |
Тут я бачу ціла епопея розігралась навколо теми. Скажу одне - вартість теперішніх акустичних систем в рази завищена. Дуже важко купити пристойну акустику за нормальні гроші. Невже в останні роки щось нове придумали в плані акустичних кабінетів. Ріг могала як був з передових так і надалі використовується. Більшість акустики мартін аудіо - класика жанру. Знову ж фірми виробники використовують динаміки одних і тиж фірм тільки в різних кабінетах. Ну і де ж найкраще оформлення?!! Якщо є можливість взяти комплектуючі за ціною виробника - то невже я буду платити за штат працівників, податок на прибуток, і т.д. Я б задоволенням узяв би акустику Електро-Войс ЗХ - але їх ціна неймовірно висока. Для прикладу Дінакорд використовував динамік EVX-180B в 3 акустичних оформленнях - фазоінвертор рупор і бендпас - невже це правильно. комплектуючі для рЦФ 4ПРО 6001 виходять 1500 євро-вартість однієї акустичної системи 3000 євро. І знову ви будете говорити що я заплачу більше якщо сам зроблю. Ну не знаю ніби математику вчили в університеті. Можливо акустичне оформлення для топів типу трапеція лише використовується однією фірмою і інші їх не використовують. Проблема більше в тому що виробники динаміків завідомо дають завишені характеристики які не відповідають дійсності. Наприклад одна з активних колонок ДЖБЛ має 1800 Вт(РМС) а в ній стоїть динамік 2268 який має 800 Вт. І як це їм вдалось таке зробити??? |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти