Денис Париж | 21 Грудня 2012, о 14:30 |
---|---|
Користувач |
Давайте, шановні, поділимось сумним досвідом співпраці з магазинами, яких слід уникати. Я особисто наполегливо раджу обходити магазин Sound Master стороною. Якщо когось зацікавить - обгрунтую. Не маю нарікань на роботу магазинів ProDj та Global Music. З іншими не працював. |
Bogdan Nestor | 21 Грудня 2012, о 14:48 |
Користувач |
Замовляв дещо на musiclife.kiev.ua, мені сподобалось. |
Юрко (DJ ... | 21 Грудня 2012, о 15:06 |
Користувач |
А було на СаундМастері колонки не замовив... Спокусився на ціну... Так в чому там справа? Чим облажалися? |
Денис Париж | 21 Грудня 2012, о 15:17 |
Користувач |
Відношення жахливе. Компетенція менеджерів - також. Замовляв багато недешевої апаратури. Чітко пояснив для чого. 1. Замість повноцінної трисмугової системи отримав 4 саба і пищалки. Тобто... 2 активних саба та 2 пасивних топи з динаміками, що і близько не видивали середини. Не буду деталізавати та уявіть ту лажу, коли голос звучить у пищалці через раструб! 2. Замість Sony Soundforge напарили FL Studio. Пояснював, що мені потрібна прога для редагування тональностей мінусовок. "Соні не має, Фрукти краще, розберетесь швидко, додаємо русифікатор". Русифікатор не на ту версію, не ляг на мою прогу. Крім того, щоб щось редагувати у ФЛ треба ж формат підігнати! Коротше, розбираюсь досі. 3. По світлу взагалі напарили повне гімно! Заливка глушить хиленькі сканери. Та вони і без заливки промальовуються бідно. DMX-пульт жахливий! Так звана славнозвісна "рощоска". При написанні сцен дуже і дуже не вистачає простору. Чейзи краще не чіпати. Та взагалі він відстойний! 4. Хотів кроссовер, сказали "не треба, ви ж замовили підсилювач QSC, в ньому є кроссовер". Для чого передбачений той кроссовер не буду уточнювати, бо хочеться матюкатися! 5. Менеджера застати не можливо! Він чи з кимось розмовляє чи вже не має, чи передзвонить... колись... можливо. 6. Зв`язку з керівництвом не має, всі питання - до менеджера. Це лише те, що пригадав на швидкуруч бо я не дріб`язковий. Та, гадаю, цього достатньо. Якщо купувати в них щось конкретне... Гадаю, можна. І то, якщо не має варіантів. Та працювати з ними по крупному - НІ В ЯКОМУ РАЗІ!!! P.S. На якомусь етапі змінив цих йолопів на Глобал Мюзік... Їхній хазяїн-директор виявився колишнім співвласником СаундМастера... Він мені відверто співчував. |
Юрко (DJ ... | 21 Грудня 2012, о 17:18 |
Користувач |
Мда... І що тут скажеш... Не шанують вони свого клієнта... Дякую, буду мати наувазі))) |
Yulianovich | 21 Грудня 2012, о 20:20 |
Користувач |
Денис, щоб не вляпатись в історію, потрібно орієнтуватись в питанні. Тобто бути обізнаним. На вітчизняних продавців мабудь годі розраховувати. В них на меті лише продати і чекати наступного ... Я не проти купівлі, хоча сам крім якихось підставок, стійок, кабелів та комутації нічого не купував. Ціни не влаштовують. |
Денис Париж | 21 Грудня 2012, о 22:01 |
Користувач |
Ось це і є єдиний плюс у тій історії - тепер я обізнаний у багатьох таких тонкощах, що раніше і не думав про них. Та там були не тільки проблеми в компетенції менеджерів. Я не дорахувався кількох кабелів, які повинні були бути у комплекті. Не знайшов кілька гарантійних документів. Акустичні кабелі напарили взагалі не ті. На парковських топах - спікони. Мені дали ДЖЕКИ!!! Прокоментували це так: "Так там такі спікони в які можна запхати джек". ?!?!?!?!? До рекових стійок в комплекті йшли кріплення та я замовив ще бо менеджер сказав, що у комплекті немає. А це кілька сотень гривень. Замовляв високий стілець, щоб прерд клавішами типа стояти, прислали ж барабанний, що як не затискай, роз`їзжається і стає реальною табуреткою. Якби я купував усе за свої кровні... Точно знайшов би того ідіота і показав свої спортивні навички (займаюсь бойовим самбо, маю розряд з класичної боротьби). Звісно, якби на той момент був обізнаний хоч на половину як тепер... Та з Глобалмюзік все було інакше. Вадим (директор) давав цінні поради і по музичному і по світловому обладнанню та по софту і контролерам. Усе, що треба, чувак пояснив і підказав. Дещо навіть переглянув за його порад. Одним словом - земля і небо. |
Bogdan Nestor | 21 Грудня 2012, о 23:00 |
Користувач |
Я б на вашому місці, після першого замовлення змінив би магазин, якби була лажа, а ви вже купу речей позамовляли, тай тим більше, я думаю що через інтернет, не вартує купляти дорогі речі, бо коли вживу то одне, а коли в неті, зафотошоплена картинка, то зовсім інше. Вживу людям хоть в очі подивитсь можна =) а так то перед замовленням потрібно дізнаватись комплектацію і т.д. А як вам не підходить, чому не відправите назад? |
Юрій Цьосенко | 22 Грудня 2012, о 12:19 |
Користувач |
Я про Sound Master десь на якомусь форумі вже читав аналогічні відгуки. |
Денис Париж | 22 Грудня 2012, о 18:21 |
Користувач |
Богдане, після першої ж партії і змінив магазин. Просто перша партія була досить крупна. А всі лажі згодом було перероблено на плюси . На вимогу щось повернути у менеджера починалась паніка. Впринципі, мене влаштували запропоновані ним бонуси - купа бескоштовної комутаціїї і ще щось, не пам`ятаю. Та все ж, якби купував за свої, було б по іншому. Та годі вже про Саундмастер. Невже більше немає відверто хренових магазинів? Тема створена щоб застерегти інших, тож давайте розвивати. В кого ще є гіркий досвід? |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти