Piano Man | 9 Лютого 2013, о 17:44 |
---|---|
Користувач |
Доброго усім здоров'я! Думаю,що на сайті зареєстровані не тільки люди,які звантажують мінуси, а й ті, які їх створюють-аранжувальники(мінусмейкери). Якщо є такі,то відгукніться. Можливо, комусь із цих людей,які вже творять на досить серйозному рівні, захочеться згадати Як і на Чому вони починали працювати; поділитися досвідом, а може й підказати як було б краще зробити. Переслуховуючи фонограми на сайті, можна зробити висновок,що не всі вони належної якості,тому "підростаючому поколінню", інформація,якою можуть поділитися майстри, була б корисною. Почну з себе.Я тільки починаю створювати фонограми. Здебільшого-це замовлення від колег-вокалістів по роботі. Для написання та запису користуюсь таким обладнанням: ОС -Windows XP, DAW-Presonus Studio One 2.2, звукова карта-Focusrite Saffire PRO14, монітори ближнього поля-Yamaha HS50m, в якості міді-клавіатури Yamaha Tyros1. |
Bogdan Nestor | 9 Лютого 2013, о 20:58 |
Користувач |
Вітаю. Починав я із читання книг по звукорежисурі та зведенню. Скажу так що навчання продовжується все життя, ця професія не стоїть на місці, і завжди треба освоювати все нове. Радив для початку би освоїти по, в вашому випадку це studio one, хоча б на 80відсотків. Ну і слухати багато якісної музики. |
Piano Man | 9 Лютого 2013, о 21:14 |
Користувач |
Богдан Нестор слухати багато якісної музики. Яка музика на Вашу думку входить в це поняття? |
Bogdan Nestor | 9 Лютого 2013, о 21:55 |
Користувач |
Загалом зарбіжна, бо на мою думку в Україні та й загалом в снг, звукозапис позрівняно з Європою чи Штатами, не є на високому рівні, не зважаючи на круті студії. Багато що залежить від менталітету. |
Володимир Куцик | 11 Лютого 2013, о 19:49 |
Користувач |
Починав писати на корг х3 а потім сів за книжки та теорію. після засвоєного матеріалу знов почав творити уже в кубіку з використанням вст. навчання продовжується весь вільний час - пергляд відеоуроків та читанням книг і журналів. |
Володимир Куцик | 11 Лютого 2013, о 19:51 |
Користувач |
Обладнання довелось перемінювати пару раз. але смак від роботи прийшов коли багато опрацював матеріалу по акустичному оформленні і все це застосував на практиці. тоді і девайс зазвучав правильно і стало чути огріхи |
Piano Man | 11 Лютого 2013, о 20:14 |
Користувач |
Питання до усіх аранжувальників:напевно, у кожного є якась сформована база семплів,інструментів,пресетів?Якими плагінами обробки користуєтесь-вмонтованими в DAW,чи сторонніми? Як організовуєте в єдину структуру ті знання,які отримуєте х відео чи статтей? Софтові чи "живі" інструменти використовуєте при записі? |
Богдан Іванишин | 11 Лютого 2013, о 23:52 |
Адміністратор |
Питання до усіх аранжувальників:напевно, у кожного є якась сформована база семплів,інструментів,пресетів Користуємося в основному Конактом і бібліотеками до нього. Маємо (Барабани МІксозаурс 124 Гб) теж на базі контакту, Використовуємо барабанний модуль віртуальний IZ drumer - в ньому є класні лупи та брейки, (та ще деякі. Беттері і стілайст). Також мажмо можливість писати живі барабани і на деякі недешеві замовлення прописуємо живі бубни Yamaha stage custom (Sabian). Бас як правило пишем в 90% живий, гітари і електрику і акустику теж виключно живі! (навіть в малобюджетні оркестровки) Також маємо "жалізний" модуль Roland JV 1010 останнім часом, багато з нього беремо звуків, і в основному БАС тих 10 % ))) Поєднюємо дуже просто все зводиться тільки до експериментів! А саме головне розкажу як працюємо ми - сьогодні увечері, припустимо, я звів фонограму.... Дав відстоятися до завтра - приходжу зранку на другий день ще дороюляю %20 на другий день ще % 10. А на третій після ПРЕмастерингу я слухаю в дома на побуті, у своїй машині, у машині напарника , з колонок ноутбука і якщо є час то в кабаку на потужних порталах - після цього всього сканування і зіпсутих 10 блванок (воно того варте!) Ми зі спокійною душею віддаємо готовий дороблений матеріал клієнту! Була у нас одна авторська річ "Стіна дощу" так називалася та пєса, ми її "вддавали" 2 місяці! Постійно щось було з нею не то! Перезводив її напевне раз 50! То звичайно було якесь прокляття - але і таке буває у нашій справі І на останок добавлю що працюємо в Кубейсі а местеринг робимо в ВАВлабі... Я не кажу що це саме краще, але ми до цього звикли і результат роботи нас повністю задовільняє... ))))) |
Олександр | 9 Травня 2013, о 02:31 |
Користувач |
"Питання до усіх аранжувальників:напевно, у кожного є якась сформована база семплів,інструментів,пресетів?Якими плагінами обробки користуєтесь-вмонтованими в DAW,чи сторонніми? Як організовуєте в єдину структуру ті знання,які отримуєте х відео чи статтей? Софтові чи "живі" інструменти використовуєте при записі?"
так, перш за все бажано одразу починати готувати свою базу звуків та від цього відштовхуватись, ясне діло що ця база розвиватиметься разом з вами :) така маленька порада для написання якісного продукту.. 1) заготовлюєм базу під проект ( семпли , інструменти , ефекти , ) - більше відношення до wavок а ніж до проектної заготовки 2) підготовка проекту , налаштування під ідею та стиль 3) підготовка інструментів по динаміці та еквалізації ( частково очищення звуку - загальна підготовка ) 4) переведення незначних інструментів та ефектів до wav щоб знизити навантаження цпу , завчасно розвантажуєм проект 5) добре проаналізуйте ваші заготовлені "Исходники" якщо це барабани зверніть увагу щоб той чи інший звук був чистим плотним та обємним , якщо це синтез то зверніть увагу на спектральний аналіз та вчіться заповнювати провали певними гармоніками (зверніть увагу що якісна робота це не проект який в кінцевому результаті підлягає витягуванні , додатковій автоматизованій еквалізації чи сутурації , ємуляції різних мікшерних консолей чи плівок.. це все добре але не правильно . , Якісна робота це коли у вас завчасно підготовленний проект , а саме кожен інструмент індивідуально , максимально підготовлений до зведення , тоді мастеринг інженеру не лишається вносити ніяких змін , можливо пропустить через лампу тай все :) ) |
Степан | 6 Грудня 2013, о 23:08 |
Користувач |
Аранжувальник - це скоріше покликання, а ніж професія. Людина яка хоче записувати та продавати мінусовки (аранжування) повинна бути впершу чергу обдарована і мати відповідну музичну освіту. Бувають і вийнятки звичайно, та для професійної роботи потрібно поєднувати теоретичні знання + практику. Загалом кажучи: дуже повезло тим хто закінчив учбові заклади за фахом звукорежисури, створення музичної композиції, а хто ні - навчайтесь заочно. Бажаю всім успіхів у роботі. Студія Обертон. Богдан. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти