Віктор Чечель | 8 Серпня 2013, о 17:11 |
---|---|
Користувач |
Хлопці планується придбання сабу Delta 5115-р, з оновленим модулем, який відрізняється від попередньої моделі, відсутністю примусового охолодження. Постало питання, як вестиме себе ця модель саба при кілька годинній роботи без перекурів, на вулиці, влітку за досить високої температури повітря (+30+38С)? Маю в своєму розпорядженні VX700/8 та пару Бет4215. Тож гріється він серьозно, що правда до відключення термозахистом недоходило. Бюджет данного замовника дещо обмежений та й покомпактніше треба, перевозять легковиком. В нього теж Бети. Звернули увагу саме на цю модель. У знайомого такий же але з куллером - все окей, без жодних наріканнь. На заводі відписались що збільшили площу радіатору. Може хтось таки користується, буду вдячний за будь-яку відповідь чи пораду. Взагалі як кому сам цей саб? З пов. Віктор. |
felixlife | 8 Серпня 2013, о 18:28 |
Користувач |
Всі модулі зібрані на підсилювачах D-класу. Потужність яка розсіюється на радиаторах досить мала, коливається в межах 20-40Вт. Тому і було прийнято збільшити площу основного радиатора і відмовитись від обдуву. VX дійсно трохи гріються, але не звертайте уваги, все в рамках розумного. Підсилювачі входять в режим Thermal при температурі 85 градусів. При цій температурі за радиатор рукою вже взятись не можливо! Виробник врахував всі можливі нюанси. Проблем із цим ні в кого не виникало. Але є один нюанс, що дельти для бети замало! А тим більше при VX700 на бетах. |
Віктор Чечель | 8 Серпня 2013, о 22:48 |
Користувач |
Так, замало це правда, але бюджет поки що обмежений, згодом розраховують придбати другий. Дякую felixlife за пояснення, на скільки зрозумів, Ви маєте пряме відношення до цього підприємства? |
felixlife | 9 Серпня 2013, о 19:51 |
Користувач |
Щоб зовсім пряме і можливість впливати на розробки то ні. Але дійсно контактую із інженерами парк аудіо. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти