sonar | 2 Вересня 2013, о 14:31 |
---|---|
Користувач |
Доброго дня! У саксофоні не докриває один клапан. Якщо я його самостійно відремонтую і він буде крити, то це автоматично означає, що саксофон буде строїти? Чи саксофон якось по особливому потрібно настроювати? Дякую. |
gorohh | 6 Вересня 2013, о 23:18 |
Користувач |
Вроді повинен би строїти... |
Віталій Коваль | 12 Вересня 2013, о 16:04 |
Користувач |
Все відносно. |
Oleh | 13 Вересня 2013, о 12:31 |
Користувач |
По особливому настроюється рояль,бандура,гітара,кобза.і тд.Саксофон,або строїть,або не строїть.Наскільки мені відомо всі експерименти з настроюванням саксофона закінчувались нічим.При підстроюванні одної ноти починала плавати інша,або навіть ціла октава.Так що стрій саксофона залежить від того,як його зробили на заводі.і звичайно ж від самого музиканта.А взагалі стрій, це дійсно все відносно,і морочити собі голову треба тоді,коли нота не строїть більш як на чверь тону,а до чверті тону-мундштук,тростина,губи,вуха-ось і вся особлива настройка.Отже від ремонту одного клапана нічого не зміниться. |
Віталій Коваль | 29 Вересня 2013, о 05:56 |
Користувач |
Oleh, тут я з вами незгідний.Від ремонту клапана залежить стрій та якість звуку,чому -пояснюю:- важлива висота піднятого-відкритого клапана в певній позиції,якщо він забагато відкритий то нота може бути вищою ніж потрібно,якщо низько посаджений -низити і звук буде глуховатий,але це стосується конкретно кожного клапана,відносно кожної ноти та т.п.Майстри по ремонту інструментів це знають,а завод має свої стандарти по яким випускає готові деталі.Ручної роботи моделі -більш точні,тому і коштують відповідно дорожче. Справа в другому- до інструмента треба привикати,немає ідеального по інтонації інструмента.Духовики знають стару бувальщину -помер відомий гобоїст,через деякий час його рідню почали просити продати інструмент.Ось купив цей інструмент один з учнів померлого ,грати- а там практично всі ноти строють по різному.Висновок: грати на тому інструменті ,який можна собі дозволити і удосконалювати інтонацію різними шляхами(муштуком,клапанами,диханням-подачею і т.п.)Але саме головне-це вухо і самоконтроль та гра в ансамблі,якщо це можливо. |
Oleh | 29 Вересня 2013, о 23:17 |
Користувач |
Це все філософія.А практика зовсім інша.Начитавшись так як і Ви в інтернеті,отих постулатів так званих майстрів,вирішив поекспериментувати на своїй Янагісаві А6.Клапанів я звичайно не гнув,просто підклеював різні пробки-тобто опускав або піднімав клапан.Поставив перед собою тюнер і вперед.два тижні я гудів і клеїв.Дурня то все.Висота клапанів обумовлена конструктивними особливостями марки саксофона.Зверніть увагу на те,що в Сельмера,Ямахи,Янагісави,Кельверта-різне підняття клапанів.А це означає,що при такій висоті,яка закладена конструкцією саксофон повинен строїти.Якщо не строять де-кілька нот,значить були допущені помилки при виготовленні,наприклад з"їхало лекало коли штампували тональні отвори і тд.І ніяким підняттям чи опусканням цю помилку не справити,тим паче, що піднімати чи опускати клапан більше ніж на 1-1,5мм взагалі категорично не можна.І якщо мені хтось наочно доведе,що опусканням чи підняттям клапана на 1мм можна змінити стрій ноти,я зніму перед ним шапку.Керуюсь я в своїх твердженнях практичними експериментами.І ще скажу,що можна так доекспериментуватись,що інструмент взагалі перестане строїти.НЕ РАДЖУ! А відносно цього анекдота,так я його чув принаймі в трьох версіях: про гобоїста,кларнетиста,флейтиста,яка версія вірна не знаю.Але в цілому все вірно,це ще раз говорить про те,що не треба нічог видумувати-вухо,губи,дихалка і все буде добре.Ну коли вже критично не строїть-збавтесь від цього інструмента.Все,що я тут накалякав не є істиною в першій інстанції,а отже не позбавлене можливості критики. |
SHARIK | 30 Вересня 2013, о 08:32 |
Модератор |
Oleh І ще скажу,що можна так доекспериментуватись,що інструмент взагалі перестане строїти Олег нарешті Ви підтримали мене, що самому без потреби і без практики не має чого лізти в інструмент. Тепер знов до теми - просто узагальнення до Всіх написаних постів по строю саксофона. Є основні вимоги - правильно підігнаний сакс повинен строїти ЧЕРЕЗ ОКТАВУ всі звуки, бездоганно без всякого підтягування ( опускання ) звуку губами. Хто грає на інструменті - той мене розуміє про що йде мова. Добре було б щоб відписали хлопці ті що міняли ески ( з Гайворона на тенор) , на альти шукали ( Діма г-рт " Дивограй"), ще не памятаю хто. Люба інформація була б корисна - звук, стрій і т.д.... |
Юрій Бульбах | 30 Вересня 2013, о 13:34 |
Модератор |
А відносно цього анекдота,так я його чув принаймі в трьох версіях То насправді про барабанщика) |
Oleh | 30 Вересня 2013, о 14:01 |
Користувач |
Про барабанщика?А Ви не обманюєте?Я щось підозрівав про це, |
Oleh | 30 Вересня 2013, о 14:10 |
Користувач |
Пане SHARIK я про це завжди говорив і до сих пір всіх переконую в цьому. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти