Головна сторінка » Список форумів » Музичні інструменти та звукове обладнання » park v4-1800 з кросовером
park v4-1800 з кросовером

Хочу поміняти частоту вбудованого кросовера,добавити нижньої серидини(для мяса).Можливо хто вже проводив експеременти порадьте яку частоту поставити(динамік маг1881-4ом)

В мене був такий блок. Користувався ним багато років і на різних колонках. Щоб додати чи забрати щось в ньому треба толкового електронщика-математика, щоб міг порахувати звук, перевести його в елементну базу і перепаяти вбудований фільтр. По-іншому ніяк... Ще потрібно переглянути фільтр на акустиці, може сам фільт забирає "м"ясо"?))

Я в Вінницю завезу на парк там специ є,тільки яку частоту поставити-питання.

Звернися до Василя Котченка (він тут є на форумі) - він розробляє підсилювачі, значить теорію звуку знає... Бо я затрудняюся відповісти - яку частоту поставити. Я все собі роблю на вухо, а так щоб було фірмово то треба рахувати (в залежності від діапазону динаміка, щоб виключити все лишнє і лишити на виході блока саме то, щоб звучало так як треба)... Можеш навіть в самій Вінниці - кому віддавати будеш пояснити, може щось порадять...

http://www.parkaudio2.com/Page_V4-1800mkII.html Щось тут не згадується про жодний вбудований кросовер.

Є там кросовер, тільки у вигляді режиму BASS - блок віддає тільки низа для роботи з сабами... І тоді широполосний сигнал іде тільки на "сквозняк", для парування блоків...

Юрко, щось я не знайшов конкретного опису цього підсилювача. На якій частоті і наскільки dB це робиться я так і не зрозумів. Перемикачі "crosover" зауважив.

ТС, "нижня середина" в Вашому розумінні це скільки Гц?

В даному усілкові є кросовер як на вход канала так і на виход на другий усілок,але ділиться одна частота,Низ обрізають напевно 150гц,а все що вище іде на вихід на топи.Так як виход на топи мене не цікавить хочу підняти обріз ,напевно до 200-220гц.,оце і все питання

200-220гЦ це в топах потрібно шукати, а аж ніяк не в сабвуферах. IMHO

Доречі, Юліанович, ви могли не знайти опис бо цей модуль є опційним. Було кілька варіантів - просто вхід, з кросовером, та ще якийсь варіант, вже не пригадаю. В мене був як в ТС, в колєги просто з входом. Так само модифікації відрізнялися мордою - ті що ранні без кроса йшли, то регулятори волюму були ззаду, з кросом - спереду. Якщо мінявся блок в першому випадку, то жертвувалося регуляторами рівнів. Обрізалось до 150 герц, або обмеження низів, у випадку роботи в широкій полосі. Частота зрізу, якщо не помиляюся 75 герц.

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти