Головна сторінка » Список форумів » Музичні інструменти та звукове обладнання » Старе, добре, фірмове, чи модерновий звук... про акустичні системи.
Старе, добре, фірмове, чи модерновий звук... про акустичні системи.

Довгий чася був переконаний - тільке нове, з передовими технологіями. Ну й що, що DYNACORD   чи ELEKTRO-VOICE ... яких вони років, скільки там лишилося ресурсу.... ні, тільки новинки, з останніми розробками.  Та й потужність у нового значно вища...в ватах.  Все перевіряю в живу. Слухаю, роблю висновки. За останні роки пройшли десятки акустик через руки і вуха. І щось стало мінятися в моїй голові.... Вати, децибели, маркетингові трюки втратили для мене всяку цінність - лише сам звук. Зізнаюсь, прийшов до думки, що немає ніякого сенсу витрачати кошти на новинуи звуку - дорого, і рідко коли оправдано. За суми , вдвічі дешевше,  з'ясувалось - можна придбати пристойний, якісний звук.  Відкрив для себе німецькі бренди:  HK Audio, ZECK, FAME, THE BOX...виявляється, є гарний , пристойний звук за недорого, з реально. потужністю 300-400 вт..., що часто достатньо....

Люди, які слухають вашу музику, хочуть комфорту, якості, настрою та свята, а не ваших (наших) децибел...  Ось в чому правда....

   

В кінці суперечливого поста забули дописати абревіатуру IMHO.

Ось чому я залишив для себе два топа по 300Вт(15"+1")  і два сабіка 500Вт(15") яких мені вистачає із головою для всіх моїх задач. Ідеалу немає меж, ні в чому. Багато хто із музикантів коли чули мої модернізовані парковські колонки, не могли зрозуміти, звідки такий звук, та ще від підсилювача 2х250Вт. Маркетологи винайшли купу нових вимірювань тиску та інших цяцьок. Багато не дуже відомих фірм у своєму асортименті мають гарні продукти, які не поступаються бородатим іноземним брендам. Все інше - реклама. 

Доброго дешевого не буває в природі і не потрібно себе задурюавати і вводити в оману меншдосвідчених.

Якщо щось дешевшає, то на це є причини. Аналогова техніка (мікшери, обробка) почали падати а ціні тому що на арену вийшли цифрові консолі. Акустика і мікрофони залишились в своїй ціні.

Будь-яке обладнання і музінструменти потрібно слухати на власні вуха і порівнювати з іншим. Так і робилось в "доінтернетну еру". Тепер ніхто і дупи не підніме щоб взяти під паху свій Берінжер і піти порівняти з Ямахою/Оленем/Макі в колєги.

Звучання на рівень виконання не впливає. Фальшивий спів  він і через Дінакорд, і через Берінжер однаково ріже слух.

Заклики використовувати найкраще - від лукавого. Це те саме що агітувати їздити на Мерседесах і БМВ.

Yulianovich повністю погоджусь з вами От лише цікаво чи будуть ну скажім Дінакорд і Парк з однаковою комплектухою однаково коштувати ,чи фірма всетаки за лейбак відсоток візьме???І друге ,не менш важливе питання , чи будуть той таки Дінакорд і Парк з однаковою комплектухою однаково звучати?Чи всеж таки фірмачі "вулики" вміють краще рахувати?

 

Давайте погодимось, що ми "танцюємо" переважно навколо дешевих сегментів відомих брендів. Якщо JBL, то jrx, вважаємо круто  якщо prx...  і тому подібне... Справжня фірмова лінійка нам мало доступна, бо вартує дорого. А свою скупість чи неспроможність називаємо "нераціонально" , "Неадекватно" (ціна - якість). Але все ж  премся в брендовий сегмент.. Це дійсно рекламна нагрузка на наші мізки, бо подібна якість звісно ж є в менш відомих брендах, причому дешевше. Це однозначно. Попросите - наведу десяток прикладів..

Бодю, давно вже ніхто з виробників не намагається щось зробити краще. АС це той самий ровер, нічого нового вже не буде. Те що розповідають кожен раз свіжі байочки, ну то це їх робота. Давно керують не інжинери, а маркетологи.

Ну я розумію "страсті-мордасті" навколо обладнання на Шоу-Мастері - там тусуються звуковики. Ну а тут? Що не тема, то пошуки "найкращого"... Тільки чомусь пошук в технічному питанні не полягає в вивченні електроакустики, живому порівнянні девайсів, а в сидінні в мережі і пошуках найоптимальнішого за показником "ціна/якість".

Всі потуги знайти "саме ТЕ" нажаль приречені. Не існує акустики яка б однаково добре звучала і в великому, і в малому залі. Це давно відомо професійним інсталяторам.

Більше потрібно приділяти уваги музиці, а не пошуку "чарівних класних, недорогих АС". Спів під фонограми з нету все далі і далі відходить від понять музика і творчість.

ПиСИ. Відкрив для себе кльову потужну команду з Тернополя "Фіра".

 

 

...Звучання на рівень виконання не впливає. Фальшивий спів він і через Дінакорд, і через Берінжер однаково ріже слух.

100%. Але якщо спів не фальшивий, а правильний, то через який апарат він прозвучить ліпше - ? Бажано, щоб нормальне виконання (навіть в естетичному плані) звучало через хороший апарат (не говорю за супер-екстра). ІМХО.

Недавно поміняв апарат повністю, (пульт,підсилювачі,акустику,обробка). Не ТОП, але через новий апарат (класом вище що був) тіж мікрофони і тіж клавіші зазвучали по іншому, в кращу сторону. Є з чим порівняти, бо старий апарат присутній (варіант НЗ). ІМХО.

Хлопці, слухаю вас і дивуюся -фірма не фірма... А толку? Поясніть.

Якщо має людина гроші і не має мозгів - бере фірму, бо тільки без мозгів клієнт буде вестися на маркетинг і рекламу, які в наших залах ні разу не рятують... Не має грошей, то бере на що вистачає.

В мене є 2 комплекта акустики - є фірмові РЦФи і є самопали, які робив один львівський хлопака. Раз для експерименті і щоб не проспорити ящик пива, ми з колєгами їх порівнювали. Що я вам скажу - самопали звучать не краще від фірми, але і НЕ ГІРШЕ... Підсилювач взяли спеціально старенький, транзисторовий, також самопал... І я вам скажу - нормально, чисто і без понтів.

І я на тих смаопалах грав в різних залах, ні разу не погано було... Так, погоджуюсь, лейбак на морді акустики додає +50 до ЧСВ, але звучання залежить від прямих рук і некастрованого вуха...

А топікстартеру я скажу так, в мене така сама проблема - я відійшов від поняття "ФІРМА" і дійшов до поняття "ЯКІСНИЙ ЗВУК". Колись я так за кляпами ганявся - чим подорожче, але зрозумів, що те гуано, яке продають за 100500 грошей (за вийнятком) не варте моєї уваги, тому в мене інструменти зараз майже мої ровесники - і всі знайомі дивуються - а як воно так файно грає)))

І погуджусь і ні... Істина як кажуть посередені десь. Має бути баланс  (як в музиці) між шлаком і зефіром. Юрко, попробуй пограти на пульті Soundking (є в мене один, можу віддати за пиво). Як співає Дзідзьо, бляха-муха то капєц... Старенький пульт REC з 90-х краще звучить - !!! Глухий не почує, вухастий оглохне. Так копійчина (на апарат) грає не останню роль... Ще в теперішній час. 

Колись я так за кляпами ганявся - чим подорожче, але зрозумів, що те гуано, яке продають за 100500 грошей (за вийнятком) не варте моєї уваги, тому в мене інструменти зараз майже мої ровесники - і всі знайомі дивуються - а як воно так файно грає)))

Все тоже вірно... Але-але. Витягаймо всі PSS-51 і вперед. Крутий апарат, на якому тре було вміти грати, а не дискети пхати. (зараз став би в нагоді тим хто реально хоче навчитисі шось грати...) Жарт.

Самопал різний буває. Є вартий уваги - !!!, а є такі вулики, що в них бджоли не хочуть навіть мед носити, не то щоб там звучало якось...  Сам користувався (було кілька раз діло). Я за рівновагу, без заносів у ліво чи право...

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти