sania30 | 9 Серпня 2014, о 01:47 |
---|---|
Користувач |
"Не долго музыка играла" - не довго лазер миготів. Друзі сталася проблема, вчора на халтурі, не контрольоване п`яне тіло під час танців зачепилося ногою за ногу і збило головою стійку на якій стояв лазер. Одним словом бідна мигалка гримнула з двох мерової висоти разом зі стійкою на асфальт. Вся єлектроніка справна, але купа механічних поломок, відлетів моторчик з редуктором і відклеїлось на ньому скло. Можливо хто знає, чи є різниця в тому якою стороною приклеїти скло до редуктора, чи потрібно його якось регулювати, і чим приклеїти . І як правильно регулювати сам лазер (червоний + зелений), чи зводити максимально в одну точку, чи навпаки, розводити? Буду вдячний за допомогу. Модель лазера TVS S-99. |
Юрко (DJ ... | 11 Серпня 2014, о 08:39 |
Користувач |
Привіт. Так треба зводити в одну точку +- кілька міліметрів відхилення допускається. Скло оце - поляризатор, відповідно воно має відповідні властивості і ставити треба його правильною стороною. Найпростіше провірити - ввімкнути лазер і на промінь навести скло - коли малюнок проявиться чіткий і без артефактів, знач тою стороною і ставити. Приклеїти можна і на суперклей, але я завжди ставлю на двукомпонентну епоксидку - хватає швидко і надійно. Потрібно її буквально каплю. Але спочатку треба двигун приклеїти на місце, а тоді скельцями займатися. |
sania30 | 11 Серпня 2014, о 15:30 |
Користувач |
Дякую Юрко (DJ VIST) за те що відгукнулись. При спробі поставити редуктор на своє рідне місце виявилось, що вихідний отвір редуктора зовсім не збігається (зміщений відносно центра десь на половину) з вихідним отвором корпуса ( там де стоїть друге скло). Від такої збірки я прозрів і вирішив доробляти, вірніше перебляти кріплення редуктора. Зробив з можливістю регулювання його як по висоті так і в сторони (раніше редуктор не регулювався) і досить таки надійно прикрутив. Коли все це виставив, як ви і писали, зайнявся склом. Лазер був мені потрібен на вчора, тому всі ремонтні роботи проводив методом тика. Скло також приклеїв на епокситку, супер клеєм не ризикнув, бо тримає він не дуже, а от запороти скло то на раз два. Тільки от не знаю чи приклеїв правильно, я його просто покрутив навпроти лампочки, мені здалось що різниці немає. Тепер сиджу і думаю відривати назад чи ні, бо можна зламати, епокситка, зараза добре тримає. З регулюванням лазерів також не все зрозуміло, я навпаки навмисне максимально розводив точки, мені здалось що воно так і було. Я собі думаю, можливо при регулюванні зняти всі скельця, звести лазери в одну точку, потім поставити скельця назадю. І десь я в інеті вичитав , що краще промінь направляти не в центр скла, а зміщувати в сторону, ніби то тоді малюнки не такі одноманітні, та для цього потрібно переклеювати скло, ця інфа варта уваги? Юрко на скільки я знаю , ви професійно займаєтесь виготовленням лазерів, тому на рахунок регулювання , поправте будьласка де я не прав. На перед вдячний. |
sania30 | 11 Серпня 2014, о 15:58 |
Користувач |
А ось та сама інфа: http://www.slavarik.su/?p=813 |
Юрко (DJ ... | 11 Серпня 2014, о 18:54 |
Користувач |
Автор статті розводив промені для установки третього променя. На те що малюнки не одноманітні впливає нерівномірність поляризації вихідного скла. То в кожному випадку буває по-різному. В ідеалі різниця відстані між променями має дорівнювати порядка 0.5-1мм, тоді на проекції вони будуть розведені приблизно на 4-5 см. Якщо розвести більше, тоді треба додатково проводити юстирування променів - по потребі розширяти вікно, притирати промені, щоб вони на проекційне (вихідне) скло попадали коректно і не було провалів при повороті редуктора. Промінь світить незмінно, а знайти центр вихідного скла - буває тяжко... (П.С. Якщо воно одне, то ще нормально, а я регулював прилади на 3 вихідних матриці... Майже тиждень з штангенциркулями/лінійками ходив))) Те що редуктор зміщений, означає, що при падінні конкретно "порвалися" штатні кріплення, хоча по-ідеї редуктор з двигуном мав сидіти на гвинтовому з"єднанні. Те статичне скельце - півпрозора зеркальна матриця, яка в залежності від довжини хвилі та кута попадання променя пропускає або відбиває. Ставиться для того, щоб розміщені під прямим кутом один відносно одного промені попадали у вихідний отвір. Так, зламати можна, але якщо щось то у мене є кілька - можу сперезентувати)) |
sania30 | 11 Серпня 2014, о 20:41 |
Користувач |
Так і є , редуктор сидів на гвинтовому з`єднанні, якщо це можна так назвате, це дві маленькі пластмасові трубочки ( назвемо їх кронштейнами) довжиновжиною приблизно 1см., прикручені однією стороною до низу корпуса, на іншу сторону (з верху) прикручаний шурупами редуктор. При падінні редуктор не повністю відлетів, а частково, із одного кронштейна вирвався шуруп, коли спробував поставити на місце, то все ніби прикрутилось, але виявилось що редуктор зміщений відносно вихідного вікна вниз і в сторону. В тому що він був зміщений і до падіння я впевнений, тому що всі деталі цілі, ну не могло воно по іншому стояти. От і вирішив зробити металеві кронштейни, з продовгуватими отворами для регулювання. Я думаю що з редуктором розібрався , стоїть мертво,але якщо що то можна крутити в любі сторони. Мене цікавить скло, я так зрозумів ви мені пишете про те скло яке стоїть перед редуктором під кутом і виконує функцію скла для зеленого променя і функцію зеркала для червоного. То з тим скельцем все в порядку, воно як і стояло так і стоїть, назвемо його номер 1. Номер 2 - нерухоме, стоїть на вихідному отворі. У мене ж відпало те що крутиться на редукторі, - номер 3. От і питаю , може зняти скло 2 і 3, для легшого зведення променів? Дякую.
|
Юрко (DJ ... | 12 Серпня 2014, о 08:23 |
Користувач |
Там яка штука. Оте нерухоме, номером 2, то є скло, на яке нанесений малюнок. Воно мусить працювати з склом номер 3, бо 3-тє є свого роду множником малюнків. Вони повинні працювати в парі, там є зміщена фаза поляризації (це можна зрозуміти, коли підставивши третє, рухоме скло, інтенсивність світла падає, ну це до діла не відноситься). Зняти їх можна і навіть треба. Потім для правильного регулювання провести такі дії: - зняти 2 і 3-тє скло і звести проміння в точку з відхиленням у допуску - поствити 2-ге нерухоме скло, і перевірити промальовку малюнка, якщо не коректно промальовується, повторити пункт 1 - поставити 3-тє скло на редуктор і перевірити промальовку на відстанях 0.5м, 1м, 5 м. Якщо маюнок чіткий, інтенсивність світла променів в межах допуску то все гуд, якщо ні. повторити регулювання. Перевірити кут установки 3-го скла (при підклейці, може стати на кут 0.5-1 градус від норми, а то не гуд - зображення буде розмиватися) |
sania30 | 12 Серпня 2014, о 10:14 |
Користувач |
Юрко (DJ VIST) дуже велике дякую, як будете на Хмельниччині з мене пиво. Сьогодні намалювалась невеличка халтурка тому буду крутити завтра, потім відпишусь. Знаю що піднадоїв із своїми запитаннями, але ще кілька маленьких уточнень: - зняти 2 і 3-тє скло і звести проміння в точку з відхиленням у допуску -- який все таки допуск в мм., і на якій відстані зводити? Далі всі регулювання проводити в повністю темній кімнаті , чи не суттєво? |
Юрко (DJ ... | 12 Серпня 2014, о 11:32 |
Користувач |
Впринципі несуттєво, бо лазерні проміння на невеликих відстанях прекрасно видно і вдень. Для зведення променів треба поставити екран відразу за вихідним отвором. В ідеалі має бути "ідеально чорне тіло" (матове чорне покриття), яке дуже добре поглинає енергію лазерів і дозволяє досягнути вищої точності при калібровці. Допуск, як я вже писав 0.5-1мм. Він ніде в документаціях не описаний, я його визначив методом експериментів як найоптимальніший сам для себе.
П.С. Як буду на Хмельниччині то обов"язково по пивку вдаримо))) |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти