Юрко (DJ ... | 24 Вересня 2014, о 10:06 |
---|---|
Користувач |
Питання до метрів звукозапису, а також до тих, хто стикався і поборов схожу до моєї проблему. Прохання до тих, хто не має поняття, НЕ ФЛУДИТИ.
Ось яка ситуація: обладнавши студію звукозапису (приводити повний комплект апарату не буду - довго писати), та почавши писати перші треки стикнувся з ситуацією, що з мережі (220В) лізе низькочастотний шум (50Гц). Використовую середньо- та високочастотний фільтр від АРС - тести показали, що з покладеною задачею він справляється, тобто все що вище 300 Гц він забирає. Але що робити з низькими частотами? Пробував кілька варіантів (один з них, я сам паяв) - допомагає але слабо. Коли пишу мікрофон або інструмент без преампа (напряму в інтерфейс) - ледве прослуховується, але коли пишу через преамп (M-Audio Tampa), то шум вилазить нагору. Хто якими фільтрами чи іншими технологіями користується? Хто що може порадити? Плагіни софтові не пропонувати, бо як на мене вони крім мережевого шуму давлять ще купу частот корисного шуму. Тому цікавлять залізяки бажано в адекватному ціновому діапазоні. Дякую.
П.С. додам, що вхідні кабеля не ширпотреб, а нормальної якості. Вихід з преампа в інтерфейс через SPDIF планується. Наразі працюю по аналогу. Інструментальна консоль - Roland vs-840. Мікрофонний преамп - M-Audio Tampa (клас А) |
unclehaphap | 24 Вересня 2014, о 21:27 |
Користувач |
Подивитись, чи на виході є чиста синусоїда. |
Юрко (DJ ... | 25 Вересня 2014, о 09:36 |
Користувач |
Дядько Хапко, Чудова ідея, якщо ти мені позичиш осцилограф, бажано прецизійний. Бо де його взяти я поняття не маю, а купувати - якось не ах... Чи ти маєш наувазі з преампа чи йде чиста синусоїда? |
unclehaphap | 25 Вересня 2014, о 20:44 |
Користувач |
А то я маю купити осцилограф? :) |
Юрко (DJ ... | 25 Вересня 2014, о 21:46 |
Користувач |
Нє, ну може в тебе завалявся десь в закромах... |
VASILI | 26 Вересня 2014, о 18:54 |
Користувач |
фон 50 гц зявляється тільки від проблем із заземленням приладів,тому слід використовувати дібокси,розвязующі трансформатори 220 вольт,і правильно зєднювати прилади(обовязково брати 220 вольт із однієї розетки |
Юрко (DJ ... | 29 Вересня 2014, о 08:45 |
Користувач |
п.Василь Котченко, 220 ми і берем з однієї розетки, але проблем воно не вирішує, а от про розв"язуючі транси - ідея. Треба спробувати. Заземлення нема в тому приміщенні де ми базуємся. Ми тільки плануєм робити свій контур. |
VASILI | 29 Вересня 2014, о 16:58 |
Користувач |
я мав не увазі те,що всі прилади мають бути між собою зєднані ,навіть якщо немає євророзетки,то через землі джеків ітп |
Юрко (DJ ... | 29 Вересня 2014, о 17:15 |
Користувач |
В нас система така: три продовжувачі з фільтрами АРС, всі з "земельним контактом", відповідно з"єднані. Тільки звукові інтерфейси з"єднані через кабель ЮСБ, поскільки корпуса пластмасові... А от розетка мережі не має землі. |
Володимир Матвійчук | 29 Вересня 2014, о 23:06 |
Модератор |
Юрко (DJ VIST), таким чином будь-який прилад з пробоєм напруги на масу буде давати наводки по земляному контакту на весь апарат. Заземлення треба робити, і капітальне. 6 кутників у землю на глибину 3 метри розташувати зіркою з радіусом приблизно 3 метри. Зварити їх арматурою на глибині півметра, щоб арматура сходилась у центр зірки. Від центру вивести шину до студії. А до неї від кожного приладу окрему землю; тільки паралельно, а не послідовно. А поки нема заземлення - пробуйте від'єднувати від землі по одному приладу та перевіряйте на фон. Почніть з Тампи, якщо через неї фон. Переберіть її - замініть електроліти, подивіться гнізда, блок живлення. Якщо пишете гітару з небалансним кабелем - пустіть землю не по сітці, а по другому провіднику. А сітку пробуйте від'єднати взагалі чи припаяти до маси тільки тим кінцем, що біля преампу. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти