electromuzik | 23 Травня 2015, о 23:32 |
---|---|
Користувач |
Багато хто з музикантів використовують внутрішній процессор ефектів мікшерного пульта для вокалу.Та витягнути з нього хороший ефект дуже важко, особливо коли затримка велика то получається гул. Провівши ряд експериментів, я прийшов до висновку що на якість ефекту негативно впливає високий рівень низькочастотного діапазону особливо чоловічих голосів. Якщо цю низькочастотну полосу послабити перед посилом на процессор то ефект буде більш прозорий і не такий гулкий.Таким чином я переобладнав пульти Yamaha, Behringer, Alesis встановивши на кожному мікрофонному каналі перед посилом на процессор фільтр для послаблення низьких частот. Так як крутизни спаду ачх великої не потрібно то використав ємнісний фільтр, впаявши послідовно в розрив середнього виводу понтенціометра посилу на процессор конденсатор 47 Н. |
Володимир Матвійчук | 24 Травня 2015, о 00:57 |
Модератор |
До речі - високочастотного теж. Пісок і сип не завжди потрібні. Класно звучить ревер на вокалі в нотному діапазоні вокалу і до верхньої співочої форманти. Тому я часто використовую пару пологих шельфів згори та знизу. |
electromuzik | 24 Травня 2015, о 08:40 |
Користувач |
Володимир ви праві , сип і пісок скоро надоїдають бо це не природній звук.Років десять тому працював на Alesis midiverв 4 то там того піску і сипу аж забагато тож постійно на кожній пісні переключав програму. Інша річ внутрішні процессори в пультах,там все по верхах давно обрізано до нас( фірмою виробником) і найкращий варіант в пульті Alesis а наприклад в Behringer там по верху навпаки замало. |
pressa | 25 Травня 2015, о 21:30 |
Користувач |
Така сама ситуація , гул при великі затримкі єфекту , і починають заводитись мікрофоні , думав вже продавати пульт ( ямаха 5014) |
Yulianovich | 30 Травня 2015, о 13:24 |
Користувач |
Як ефект - дуже навіть в касу, особливо в компанії з затримкою. Звісно викорстовувати можна нечасто, зато виходиь ефектно. В нас обробка заведена на стерео входи з трисмуговим еквалайзером (Folio LX-7, MPX-1, SDE-330). Високі, середина на 12, низькі на 13. Коли потрібно, додаються ВЧ на реверберацію (довгий, або середній хол, зрідка плейт) для отого "піску". Мій пост ніби не в тему топіка, бо використовуєм зовнішню обробку. Але це натяк що вбудовані ефекти це було актуально минулої "п'ятирічки" і вимоги до якості звучання виросли. Зараз зовнішні FX коштують зовсім недорого та й у всіх недорогих мікшерах є посили на ефект. Нема що тиснути пару сотень баксів, це ніщебродство. |
electromuzik | 31 Травня 2015, о 14:20 |
Користувач |
Зрозуміло, що внутрішній процессор в пульті це як у мобільному фото відео, ніколи не вийде на якість зовнішнього , але користуюся як зовнішнім так і внутрішнім "модернізованим" в залежності від ситуації.Так само маючи з напарником два повноцінних комплекти апаратури загальною вихідною потужністю 4 квт. для роботи використовуємо коли 2 квт, а коли й на малі зали і 1 квт. достатньо. Один комплект складається з 15 дюймових нч- сч динаміків і драйверів а інший з 18 дюймових, 12 дюймових і твітерів в залежності де працювати: малий зал, середній, великий ,пристройка чи на відкритому повітрі. Зрозуміло що така розбіжність в виборі динаміків не спроста.На рахунок процессорів, то гул створюють не тільки внутрішні а й зовнішні процессори а цей варіант посилу на трьохсмуговий еквалайзер я теж колись використовував але мені більше подобається обробка фільтром мікрофон звучить чистіше не має гулу і не забиває вокал.Приблизно як після модернізації внутрішнього процессора з фільтром звучить вокальний мікрофон то я зробив вирізку роботи свого гурту з реального весілля знятого відеооператором звичайною відеокамерою. За якість звуку вибачайте бо це не студійний звукозапис. http://youtu.be/9AkSx1py-m4 |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти