Володимир Куцик | 13 Липня 2017, о 20:16 |
---|---|
Користувач |
Хлопці - сьогодні хочу поділитись прикрим інцидентом, який мав місце із фірмою Парк Аудіо. Останнім часом фірму хвалять за продукт, але сьогоднішній випадок показав про відсутність сервісу у наших підприємців. Ну все по порядку... |
Вячеслав Нашемпа | 14 Липня 2017, о 22:43 |
Користувач |
В мене був казус з підсилювачом (на контактах комар пал смертью храбрих) - пропадав канал,поїхав прямо на завод ,віддав на прохідній майстру,через 20 хвилин принесли на прохідну уже готовий без проблем, і безкоштовно,а була можливість протримати до вечора і дати лапші за гроші,так що на заводі думаю розводити не будуть, в теперішній час за клієнта треба боротись. |
felixlife | 15 Липня 2017, о 01:50 |
Користувач |
Дуже багато разів мав справу із парк аудіо. Завжди допомагали і все вирішували швидко. Я би не відкидав людський фактор користувачів приладом. |
IWAN2015 | 15 Липня 2017, о 10:01 |
Користувач |
Володимир Куцик - ну а як наш укроєврей - посередник по інакшому має заробити?! |
Казимир | 16 Липня 2017, о 14:22 |
Користувач |
Дискотека,клуб,село та цього вже вистарчає-звідки така впевненісьть у вині виробника! Механічні пошкодження до гарантійних зобов'язань виробнка чи продавця не відносяться зовсім(тому і не відмічали у г.талоні..)У європі є так,що після ремонту який був зпричинений з вини користувача прилад втрачує гарантію назавжди і оплачується кожна сервіс-година плюс запчастини.Одним словом розбив,зламав,залив-допобачення гарантія назавжди.Можна лише застрахувати будь яку річ страховою компанією і на різні випадки життя (вкрали,загубив,розбив,залив,втопив, ітд..) тоді вже відшкодовує страховик,правда це не дешево коштує. |
nachtigall_ua | 29 Липня 2017, о 15:43 |
Користувач |
В гроші Вас вкинув ваш магазин котрий переправляв залізяку на завод (як виявилось переправив неакуратно раз ручка вдавлена). А завод, я більш ніж впевнений, тут ні до чого - прийшла залізяка виконали ремонт відправили назад - всі питання до продавця (чому не заповнив талон при продажу, чому неакуратно провів пересилку товару). А який договір по гарантійних ремонтах у продавця з виробником, ніхто ж не знає, правда, (при умові що продавець бере товар безпосередньо у виробника, а не через "любих друзів"). Мав я в житті нагоду довший час працювати в одному з музичних магазинів і скажу що по гарантійним ремонтам є нюанси не зовсім приємні для лабушні про які |
Богдан Іванишин | 1 Грудня 2017, о 10:22 |
Адміністратор |
З Парком вже дружимо давно! І Я, І мої друзі та колеги, понакупляли там різну купу обладнання, і топового і бюджетного! Ще не було випадків щоб компанія вдарила "лицем у салат"! Був випадок з гарантійним ремнотом у мого друга, "протектив" саб - зробили за копійчану ціну (заплатив лишень за запчпстини). Влодзю, проблема не в Виробнику а в Дилері скоріш за все! |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти