Головна сторінка » Список форумів » Музичні інструменти та звукове обладнання » Саби під 3-х полоску
Саби під 3-х полоску

Чи варто брати сабуфери під 3-х полосну АС?

Все залежить від АЧХ топів (без різниці чи вони двосмугові, чи трисмугові). Залежить від задач, умов визвучування, уявлення про потрібне звучання. Однозначної відповіді бути не може.

Якщо в приміщенні то не треба. В трьохполосках і так хороший низ в порівнянні з 2х полосними.

Якщо вулиця то потрібно

sergejkushnir, при таких категоричних висловлюваннях зазвичай вживаються словосполучення "на мою думку", "на моє розуміння звучання", "IMHO". А то недосвідчені музиканти можуть і повірити... Дуже хотів би побачити озвучення великого залу без сабів "Озерного краю" в Пустомитах.

Ну якщо дуже великого залу то тоді ІМХО..

Для середнього і малого з головою хватає хороших топів ват по 500. Особливо для тих хто економить гроші на апаратурі

    

Ну якщо дуже великого залу то тоді ІМХО..

Для середнього і малого з головою хватає хороших топів ват по 500.

 Сергій, в малому залі топи по 500W це дуже і дуже багато. Це знають навіть початківці. (Хоча і тут Ви будете знову викручуватись). Щоб колонки нормально "рокрилися" потрібно щоб вони працювали на номінальній потужності. На такий режим їх розраховує виробник. Універсальної акустики не існує в природі. Навіть в одному і тому ж залі приходиться працювати на різній потужності.    Особливо для тих хто економить гроші на апаратурі   Не завжди є можливість придбати щось краще. Є різні регіони, різні розцінки, різні доходи з музики. В Вашому регіоні скільки платять за весілля?

Ігор говорить- діло!!! Звук виміряється,пане Сергію, не у ватах, а у децибелах.Якщо колонка 250 Вт,а тиск звуковий 120 дб-то це вже гучно,а на 30 чол. якесь день народження киловат не треба повірте...

 Сергій, в малому залі топи по 500W це дуже і дуже багато. Це знають навіть початківці. (Хоча і тут Ви будете знову викручуватись). Щоб колонки нормально "рокрилися" потрібно щоб вони працювали на номінальній потужності. На такий режим їх розраховує виробник. Універсальної акустики не існує в природі. Навіть в одному і тому ж залі приходиться працювати на різній потужності.

Я ніколи не викручувався і не збираюсь у цьому випадку.

Ігоре щоб колонки нормально розкрились, потрібно нормальний підсилювач із запасом потужності на ват 150-200.

Тоді навіть мінімальна гучність при якій можливо навіть шопотом співати все чітко яскраво і гарно звучить. Не обовязково розкочегарювати до номінальної потужності.

А якщо захочеться дати гарі, коли на танцполі аншлаг, то акустика нормально розкачується до правильного максимального звуку, без перегрузу і хрипоти в динаміках.

Навіть кліпи на максималці не блимають на підсилювачі

Оце називається правильний режим роботи

Універсальної акустики не буває? Так! Але потрібно вибирати універсальний режим роботи акустики, і тоді NO PROBLEM

Ігор говорить- діло!!! Звук виміряється,пане Сергію, не у ватах, а у децибелах.Якщо колонка 250 Вт,а тиск звуковий 120 дб-то це вже гучно,а на 30 чол. якесь день народження киловат не треба повірте...

Дімон, не вчи вченого їсти хліб печений!

Якщо колонка 250 ват. І якщо розігнати її до 120дб тиску, то там катушка відірветься від дифузора і почне горіти.

120 дб це пікова гучність 500 ватного фірмового динаміка з хорошими характеристиками і чуйкою в 99дб

А кіловат звуку потрібен для того щоб працювати в нормальному (Номінальному) режимі. А не насилувати апаратуру коли почнеться двіжняк на танцполі

ггг...ну-ну...

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти