Головна сторінка » Список форумів » Вільне спілкування » Як створити мінусовку?
Як створити мінусовку?
 Я пишу пісні для дітей (слова та музика), використовую їх на різних святах, на уроках музики, в роботі вокального гуртка. Підкажіть, будь-ласка, як можна написати більш-менш якісну мінусовку на компютері без синтезатора. Яку програму можна використати? Я - новачок у цій справі. На шкільних концертах користуюся примітивним шкільним синтезатором (немає дисковода). Тому записати мелодію пісні не вдається. А хотілося якось все узагальнити. Матеріалу назбиралося, принаймні, не на один диск.
Ірина.
і ніхто Вам нічого не пише-бо писати багато треба.клавіша всеодно потрібна,ну а далі довгий процес.саме перше її треба підключити до компа.потім ставите собі програму-наприклад кубейс.ну а далі по треку пишете.це саме простіше.ну якщо ви спец-то є різні програмки,де ви використовуєте живі звуки.або звуки з професійних клавш,але це вже ...............................самі розумієте.можливо,ще вам щось хось порадить.
а взагалі просіть нехай вам старий інструмент списують.а купляють новий з дисководом
Який синтезатор? Найпростіший для вас вихід просто записати свою гру вживу через анологовий вхід на комп.  Навіть звичайне Nero це робить ! Повторюю, це напростіше і найпримітивніше, але буде свій банк фонограм!  Щоб на компі  писати фанєри,- треба мати досвід, час,бажання і терпіння !  

Можна в Sonar

 

 Хлопці ви забули про муз.карту,без якість оцифровки буде не та що треба, плагіни в Sonari чи в Кубейсі не будуть давати результату.

Я працюю з прогою FL Studio 6, є і новіші версії. Загалом, якщо знаєш нотну грамоту, то можна написати непоганий мінус, у mp3, waw та midi  обливо якщо пісня невідома. Оригінал зробити - не один день убити, щасти. Сам працюю у школі, де зазвичай з матеріалу тільки ноти. Раджу для шкільних свят авторку Наталлю Май пісні - суппер!