Путін&Вальцман- ПНХ | 22 Листопада 2012, о 14:47 |
---|---|
Користувач |
Саня ну звичайно поможемо! Головне мати ціль і бажання.Якраз саме зараз будую два комплекти сабів.Якщо коротко то ситуація виглядає так-можна купити дорогі голови типу Ейтінсоунд або Біемсі,то вони добре ляжуть в любий фазоінверторний корпус,при цьому якість та давка буде забезпечена,єдиний мінус такого проекту вартість головок,десь біля 6-7 тисяч гр.! плюс форнітура,робота та матеріал.Другий шлях це наші голови від МАГа, в фазоінверторі добре заграє тільки голова-http://musicalka.com.ua/mag-m2101-p-544089.html?osCsid=ogahkuht555smcuv3k46arl104 але габарит корпуса хіба для інсталяцій,щоб добитися максимальної ефективності від МАГовських головок треба будувати рупорні типи корпусів.Для себе роблю ТН-15 МАРТІНСОН.-http://hornplans.free.fr/tham15.html маговська голова М1580 лягає в нього як рідна,якщо конструктив виглядає для тебе заскладний то можна взятися за КУБО-http://hornplans.free.fr/cubo15.html і то саме на 18 головах-http://hornplans.free.fr/cubo18.html До речі у МАГ сабові голови це М1201,М1501,М1502,М1801,М1802,М2101,всі інші це мідбасові голови.Звичайно пхати в корпуси розраховані під конкретні голови заміну то трохи непоправилах,але практика показує що все працює. |
sania30 | 24 Листопада 2012, о 12:06 |
Користувач |
Дякую вам пане Nadvirnjnskiu , але це не зовсім те що я задумав. Я хочу активний саб, причина проста надоїло совати купу ящиків і коробок, в нас у регіоні ті часи коли на весіллі було 300-400 чоловік давно пройшли, тепер весілля роблять переважно в барах, ресторанах та ін. на 70- 150, дуже, дуже рідко 200 чоловік, тому я думаю що активного не рупорного саба на ват 600 цілком мені вистачить |
Путін&Вальцман- ПНХ | 24 Листопада 2012, о 14:32 |
Користувач |
Тоді ясно.Значить по черзі,ФІ повір мені трохи не те,краще тоді БП-4,ось тема-http://www.vegalab.ru/forum/showthread.php/27638-%D0%A1%D0%B0%D0%B1%D0%B2%D1%83%D1%84%D0%B5%D1%80-%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%B0-BandPass-1x18,почитай,люди пишуть що дає дуже щільний та красивий бас,ФІ тихо курить збоку.але зате слабо тисне на вулиці,та тобі в приміщення з головою!Самого креслення на форумі нема,автор СУБСОНІК,треба писати йому в ЛС,мені він порахував корпус під МАГ1801,напишеш мені в ЛС свою пошту кину схему,процес зборки дивись фото на форумі по ссилці.Тепер про модуль, варіант від Парка,я радив би оцей-http://www.audiosila.com/product/dx-1000-mb/ можеш купити дешевше на 400гр. якщо напишеш менеджеру напряму,я купив у нього два підсилювачі,економія 1200гр. його пошта-- (pavel.gerasimenk@mail.ru) Ну а динаміки від МАГ напряму без накруток, у магазині М1801 коштує- 1870гр. у нього 1500гр.\шт. пошта--(mr.sergey.1969@mail.ru) Бажаю удачі!Будуть питання пиши,чим зможу допоможу! |
sania30 | 6 Січня 2013, о 00:03 |
Користувач |
Доброго здоров`я шановне панство у мене питання до майстрів акустики, якою чорною фарбою краще пофарбувати колонки, чув що є якась супер-фарба що навіть небоїться сильних подряпин, кажуть ведеш навіть цвяхом а їй хотьби що, чи справді є така, і де можна її купити, скільки коштує, і скільки треба на такі колонки: висота 110см, ширина 50см. Чи може є якийсь дешевший варіант, я думав пофарбувати простою побутовою фарбою, а потім ше раз по верху прозорим лаком, підкажіть будьласка хто що знає , буду дуже вдячний. |
Путін&Вальцман- ПНХ | 6 Січня 2013, о 12:21 |
Користувач |
Саня про фарби для акустики знаю добре,бо сам то пройшов на практиці,скоріше всього фарба про яку ти говориш це "варнекс",купити можна у львівського диллера,13 євро/кіло,та не такий він уже й міцний,а цвяхом царапається навіть метал,чохли на варнекс обовязково,зате виглядає під фірму.Можна помалювати автоемалью,тільки акриловою.Є спосіб баранка плюс фарба для бамперів,кілька постів назад я про це писав.Але найдешевше найкраще і найміцніше у мене вийшло коли змішав лак НЦ з срібною пудрою,корпус колонки перед тим треба прогрунтувати автогрунтом,після висихання три шари лаку з сріблянкою,поверхня нагадує автометалік під лаком.Головне дуже міцно,без чохлів прослужило мені вісім років!Правда в кожному із способів є свої нюанси,обереш що тобі підходить,звертайся,напишу все по порядку. |
sania30 | 6 Січня 2013, о 13:57 |
Користувач |
Ой дякую вам що відгукнулись, ви кажете вибирай що підійде, я в цьому ділі новачок та мені більш імпонує третій варіант де найкраще, найміцніше та щей найдешевше, і ще, я купив антисептик для обробки деревини (виробником вказано що додає вологостійкості), незнаю, може він допоможе як мертвому кадило, та головне щоб не був зайвим для того варіанту що я вибрав. Порадьде будьласка і опишіть детальніше третій варіант, буду дуже вдачній, і ще хотілосяб щоб колір був чорним. |
Путін&Вальцман- ПНХ | 6 Січня 2013, о 14:47 |
Користувач |
Антисептик лишній,однозначно!Вологостійкість робиться обробкою корпуса зсередини клеєм ПВА,трохи розведеним водою,після висихання корпус стає схожим на скло,можна обробити резинобітумною мастикою для днища авто,буде дорожче.Мені колір металіка подобається,чорний якось сумний,та якщо так тобі треба то зафарбувати можна тільки додавши чорну автоемаль,вона так як і лак НЦ розбавляється 647 розчинником,можна ще додати порошок сріблянки,буде прикольно переливатися на світлі.Фарбувати треба тиском 4-5 атмосфер,в теплому приміщенні,кожному шару дати просохнути,пробується на відлипання,сохне в теплі просто фантастично,10-15хв./шар. До речі саби зробив? по якій схемі? |
sania30 | 6 Січня 2013, о 18:00 |
Користувач |
Саб не зробив по тій причині що взявся за топи,(не було дальше як тягнути) бо через постійні перевозки почала тріщати по швах тирсоплита і почали підхрипувати, спочатку думав підлатати і обтягнути карпетом, та потім добре оцінивши їх стан вирішив повністю переробити корпуса з 18мм фанери, так і зробив, вийшло дуже непогано, ще пару штрихів і можна фарбувати. А тут знову виникло купа питань, якщо в столярних роботах я більш менш щось знаю то у фарбуванні повний ноль. Отже що таке лак НЦ. це нітролак? Де продається, в будь яких будівельних магазинах? Розчинник 647, це якийсь спеціальний? В яких пропорціях змішувати лак і фарбу? І в попередніх постах ви писали що спочатку грунтовали автогрунтом, це не обов`язково? І чи можна обійтись валіком, бо полівізатора не маю? Вибачайте може що не те спитав, але в лакофарбовій хімії я нічого не петраю, дякую. |
Путін&Вальцман- ПНХ | 6 Січня 2013, о 18:43 |
Користувач |
Так НЦ лак мебельний,647 розчинник для автоемалі,пропорцію змішування треба підібрати,більше всього буде 50х50,грунтувати обовязково треба,головне тонким і рівномірним шаром,обовязково на суху фанеру!!! якщо корпуси стоялив гаражі або підсобці треба кілька днів витриматив теплі,я ставлю в хату біля батареї.Після висихання грунту треба перетерти мілкою нождачкою насухо.Без пульверизатора необійтися,прийдеться звертатися до автомалярів.Є ще один спосіб покриття,колись в 90тих.робили так,суміш клею ПВА та деревних опилок,плюс чорний спиртовий,пековий лак,можна фарбник для водоемульсії,наносили на корпус без будь яких грунтовок пензлем,потім одразу макалося мочалкою щоб утворити шершаву структуру.По словах старих лабухів була бронебійна фарба.Можеш попробувати спочатку на шматку фанери,можливо тобі цей спосіб буде оптимальним.До того нетреба пульвера,компресора та усіх витікаючих обставин. |
sania30 | 6 Січня 2013, о 20:42 |
Користувач |
Ну пульвер я вже в принципі напитав, а от на рахунок того щоб занести колонки до хати, то мене жінка з`їсть, прийдеться ставити в гаражі обігрівач, та це я так, думки в голос, а загалом,пане Nadvirnjnskiu велике вам спасибі за поради, як пофарбую-відпишусь. |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти