Володимир Назаренко | 4 Вересня 2011, о 20:18 |
---|---|
Користувач |
Шановні вчител імузики та музруки дитячих садочків.Будь ласка хто має конспекти занять у дитсадках середньої та старшої групи по програмі=Я у світі= поділіться будьте ласкаві.Хочу збагатить свої знання по роботі в дитсадочку.Спасибі за розуміння. |
sveta pashketnik | 5 Вересня 2011, о 00:23 |
Користувач |
Заняття №____ Дата проведення: «____»___________20____р. Муз.керівник. Захарова І.В. Тема: тварини Вид заняття:………………………..Тип заняття:……………………….
Сфери життєві-яльності Змістова лінія Лінії розвитку
ФОРМИ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ
МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ Етапи роботи
ВИСНОВКИ «Природа» Земля
ф е-ц ввідна хода, музично ритмічні вправи Познайомити дітей з музикою до вправи. Дати характеристику структури твору, її характеру. Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів.
«Білочка та їжачок» \рух польки та топотушки\ «Вправа з листочками» 1
3
е-ц х-е к п
слухання музики Закріплювати знання про музичний твір. Порівнювати дві п’єси одного жанру. Познайомити дітей з музичним твором. Вчити уважно слухати музику, виховувати емоційний відклик на неї. «У гості» І.Арсєєв. «У печері гірського короля» Е.Гріг 7
1 м е-ц х-е к
спів Вчити дітей співати без музичного супроводу (акапелло). Співати емоційно, у заданому темпі. Познайомити дітей з піснею. Провести бесід за змістом. Працювати над мелодією: співати по фразам та складам «ля»
«Городня-хороводна» Муз.Божевелова П-ка «Машина» Потапенко Т. П-ка «Зайчик» «Їжачок» 7
7 1 ф е-ц х-е к
танок Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів.
Танок листочків Муз.Філіпенко 3
х-е е-ц
музикування Розвивати динамічне сприйняття. Виховувати емоційний відгук на знайомий музичний інструмент. Розвивати у дітей мелодійний слух, ритм, музичну пам’ять.
«Граємо на сопільці» Моцарт
5
е-ц ф к с-м гра (ритмічна, музично –дидактична), театралізація
Пояснити правила та познайомити з музичними образами та музичним супроводом Навчити самостійно оцінювати музично-ігрові дії. Доброзичливо та самостійно вибирати партнера і грі. Грати невимушено, зацікавлено, реагуючи на зміну контрастних частин музичного супроводу.
«Спробуй відгадати» Муз. Тілічеєвої «Впізнай за голосом» Муз. Тілічеєвої 1
5
Етапи роботи Спів 1 Познайомити дітей з піснею. Провести бесід за змістом. Працювати над мелодією: співати по фразам та складам «ля» 2 Працювати над звуковимовою \проговорювання тексту шепотом у ритмі пісні\ Словникова робота з поясненням слів, виразів. 3 Працювати над диханням. Диригувати по музичним фразам на звук «м» 4Вчити дітей співати погоджено, злагоджено, чуючи один одного. 5 Вчити співати виразно з відтінками, відображуючи характер музики. 6 Співати підгрупами. Навчати дітей сольному співу. 7 Вчити дітей співати без музичного супроводу (акапелло). Співати емоційно, у заданому темпі.
Слухання 1 Познайомити дітей з музичним твором. Вчити уважно слухати музику, виховувати емоційний відклик на неї. 2 Впізнавати та називати музичний твір. Провести бесід про характер та настрій музики. Дати коротеньку характеристику про композитора. 3 Вчити дітей самостійно характеризувати знайомий музичний твір, визивати в них бажання відображати свої почуття у словах та малюнках. 4 Акцентувати увагу дітей на засобах музичної виразності, збагачувати дітей музичними враженнями. 5 Вчити дітей впізнавати музичний твір по фрагменту або у аудіо запису . Виховувати стійку зацікавленість та любов до різних видів музики. 6 Розрізняти структуру музичного твору. Виховувати сприйняття того, що оточує, рідної природи. 7 Закріплювати знання про музичний твір. Порівнювати дві п’єси одного жанру.
Танок та вправи 1 Познайомити дітей з музикою до вправи. Дати характеристику структури твору, її характеру. 2 Розучити рухи танку. Вчити дітей чути зміни частин музики та відображати їх у рухах. 3 Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів. 4 Розвивати ритмічний слух. 5 Вчити відображати у рухах характер музики. Працювати над виразністю рухів. Розвивати акторську майстерність, артистизм 6 Вчити легко, невимушено виконувати рухи вправи
Ігри 1 Пояснити правила та познайомити з музичними образами та музичним супроводом 2 Розучити гру використовуючи атрибути або контрастний музичний супровід \з поясненням\ 3 Визвати емоційний відгук на музично-ігрові дії 4 Закріпити характерні танцювальні рухи. Самостійно діяти, створюючи музично-ігрові образи, згідно частинам музичного супроводу. 5 Навчити самостійно оцінювати музично-ігрові дії. Доброзичливо та самостійно вибирати партнера і грі. Грати невимушено, зацікавлено, реагуючи на зміну контрастних частин музичного супроводу.
зміну контрастних частин музичного супроводу. Музикування 1 Познайомити дітей з музичним інструментом. Дати йому характеристику. 2 Вчити дітей розрізняти звуки музичних інструментів. Розрізняти звуки за висотою та тембром. 3 Познайомити дітей з правилами гри на даному інструменті. Забезпечити дітям свободу корпуса та рук при грі. Навчити дітей слідкувати за поставою при грі на інструменті. Запропонувати дітям пограти на інструменті. 4 Розвивати почуття ритму при грі на музичних інструментах. Виконувати вправи на розвиток ритмічного сприйняття. Розвивати у дітей визначені уміння та навички. 5 Розвивати динамічне сприйняття. Виховувати емоційний відгук на знайомий музичний інструмент. Розвивати у дітей мелодійний слух, ритм, музичну пам’ять. 6 Вчити дітей точно відтворювати ритм. Вчити дітей погоджувати свої рухи з рухами товаришів. 7 Формувати у дітей навички гри в ансамблі. Удосконалювати навички колективної гри. Закріплювати знання про музичні інструменти.
|
Володимир Назаренко | 5 Вересня 2011, о 22:33 |
Користувач |
Спасибі за дуже корисну інформацію. |
sveta pashketnik | 5 Вересня 2011, о 22:38 |
Користувач |
В мене ще є повно різного матеріалу,звертайся |
Володимир Назаренко | 7 Вересня 2011, о 12:00 |
Користувач |
Доброго дня Світлана.Можливо в Вас є конспекти занять на кожен день устаршій і середній групі і ще розклад занять у старшій.спасибі. |
Роман Паславський | 12 Вересня 2011, о 16:36 |
Користувач |
Хто має планування з муз. мистецтва 1-8 класи? Поділіться. Дякую. |
KorgX | 15 Вересня 2011, о 10:12 |
Користувач |
Романе, поланування календарне? Чи може якесь інше оточніть |
Роман Паславський | 15 Вересня 2011, о 20:43 |
Користувач |
Я маю на увазі програму по Лобовій , або тернопільську програму. Ще мені цікаво , чи вам пропонують програму Лобової, чи є альтернатива ? |
Wolodimir Yavorskiy | 15 Вересня 2011, о 21:49 |
Користувач |
Тернопільська програма не затверджена Міністерством Освіти, а тільки "рекомендовано"і тому во не йде. (принаймні внас) Лобової не пропонують, але я працюю. |
Володимир Назаренко | 24 Вересня 2011, о 21:58 |
Користувач |
В мене є поурочні плани по програмі Б.Фільця та В.Островського.кого цікавлять можу скинути на почту.спасибі |
Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти