Головна сторінка » Список форумів » Вчителям музики, керівникам дитячих садочків та організаторм масових свят » Поділитись досвідом
Поділитись досвідом

Шановні вчител імузики та музруки дитячих садочків.Будь ласка хто має конспекти занять у дитсадках середньої та старшої групи по програмі=Я у світі= поділіться будьте ласкаві.Хочу збагатить свої знання по роботі в дитсадочку.Спасибі за розуміння.

 

Заняття №____

Дата проведення: «____»___________20____р.

Муз.керівник.     Захарова І.В.

Тема: тварини  Вид заняття:………………………..Тип заняття:……………………….

 

Сфери життєві-яльності

Змістова лінія

Лінії розвитку

 

ФОРМИ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ

 

МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

Етапи

роботи

 

ВИСНОВКИ

«Природа»

Земля

 

ф

е-ц

ввідна хода, музично  ритмічні вправи

Познайомити дітей з музикою до вправи. Дати характеристику структури твору, її характеру.

Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів.

 

«Білочка та їжачок»

\рух польки та топотушки\

«Вправа з листочками»

  1

 

  3

 

е-ц

х-е

к

п

 

слухання музики

Закріплювати знання про музичний твір. Порівнювати дві п’єси одного жанру.

Познайомити дітей з музичним твором. Вчити уважно слухати музику, виховувати емоційний відклик на неї.

 «У гості»

І.Арсєєв.

«У печері гірського короля»

                       Е.Гріг

   7

 

   1

м

е-ц

х-е

к

 

спів

Вчити дітей співати без музичного супроводу (акапелло). Співати емоційно, у заданому темпі.

Познайомити дітей з піснею. Провести бесід за змістом. Працювати над мелодією: співати по фразам та складам «ля»

 

           «Городня-хороводна»

Муз.Божевелова

П-ка «Машина» Потапенко Т.

П-ка «Зайчик» «Їжачок»

    7

 

7

   1

ф

е-ц

х-е

к

 

танок

Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів.

 

           Танок листочків

               Муз.Філіпенко

3

 

х-е

е-ц

 

музикування

Розвивати динамічне сприйняття. Виховувати емоційний відгук на знайомий музичний інструмент.  Розвивати у дітей мелодійний слух, ритм, музичну пам’ять.

 

         «Граємо на сопільці»

                 Моцарт

 

  5

 

е-ц

ф

к

с-м

гра (ритмічна,

музично –дидактична),

театралізація

 

Пояснити правила та познайомити з музичними образами та музичним супроводом

Навчити самостійно оцінювати музично-ігрові дії. Доброзичливо та самостійно вибирати партнера і грі. Грати невимушено, зацікавлено, реагуючи на зміну контрастних частин музичного супроводу.

 

«Спробуй відгадати»

Муз. Тілічеєвої

«Впізнай за голосом»

Муз. Тілічеєвої

1

 

5

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                             Етапи роботи

Спів    1                Познайомити дітей з піснею. Провести бесід за змістом. Працювати над мелодією: співати по фразам та складам «ля»

             2                Працювати над звуковимовою \проговорювання тексту шепотом у ритмі пісні\ Словникова робота з поясненням слів, виразів.

                3              Працювати над диханням. Диригувати по музичним фразам на звук «м»

             4Вчити дітей співати погоджено, злагоджено, чуючи один одного.

            5              Вчити співати виразно з відтінками, відображуючи характер музики.

            6              Співати підгрупами. Навчати дітей сольному співу.

            7              Вчити дітей співати без музичного супроводу (акапелло). Співати емоційно, у заданому темпі.

 

 

  Слухання 1       Познайомити дітей з музичним твором. Вчити уважно слухати музику, виховувати емоційний відклик на неї.

                     2        Впізнавати та називати музичний твір. Провести бесід про характер та настрій музики. Дати коротеньку характеристику про композитора.

                       3       Вчити дітей самостійно характеризувати знайомий музичний твір, визивати в них бажання відображати свої почуття у словах та малюнках.

                       4       Акцентувати увагу дітей на засобах музичної виразності, збагачувати дітей музичними враженнями.

                       5       Вчити дітей впізнавати музичний твір по фрагменту або у аудіо запису . Виховувати стійку зацікавленість та любов до різних видів музики

                       6       Розрізняти структуру музичного твору. Виховувати сприйняття того, що оточує, рідної природи.

                       7       Закріплювати знання про музичний твір. Порівнювати дві п’єси одного жанру.

 

Танок та вправи     1                        Познайомити дітей з музикою до вправи. Дати характеристику структури твору, її характеру.

                                      2       Розучити рухи танку. Вчити дітей чути зміни частин музики та відображати їх у рухах.

                                    3         Вчити дітей своєчасно переходити від одного руху к іншому згідно музики. Працювати над чіткістю виконання рухів.

                                      4       Розвивати ритмічний слух.

                                      5        Вчити відображати у рухах характер музики. Працювати над виразністю рухів. Розвивати акторську майстерність, артистизм

                                      6        Вчити легко, невимушено виконувати рухи вправи

               

 

Ігри      1                               Пояснити правила та познайомити з музичними образами та музичним супроводом

                2              Розучити гру використовуючи атрибути або контрастний музичний супровід \з поясненням\

                3              Визвати емоційний відгук на музично-ігрові дії

                4              Закріпити характерні танцювальні рухи. Самостійно діяти, створюючи музично-ігрові образи, згідно частинам музичного супроводу.

                5              Навчити самостійно оцінювати музично-ігрові дії. Доброзичливо та самостійно вибирати партнера і грі. Грати невимушено, зацікавлено, реагуючи на

                              зміну контрастних частин музичного супроводу.

  • Навчити самостійно оцінювати музично-ігрові дії. Доброзичливо та самостійно вибирати товариша до гри. Грати безпосередньо, захоплено, реагуючи на

               зміну контрастних частин музичного супроводу.

Музикування  1  Познайомити дітей з музичним інструментом. Дати йому характеристику.

                               2 Вчити дітей розрізняти звуки музичних інструментів. Розрізняти звуки за висотою та тембром.

                               3 Познайомити дітей з правилами гри на даному інструменті. Забезпечити дітям свободу корпуса та рук при грі. Навчити дітей слідкувати за поставою

                                при грі на інструменті. Запропонувати дітям пограти на інструменті.

                               4 Розвивати почуття ритму при грі на музичних інструментах. Виконувати вправи на розвиток ритмічного сприйняття. Розвивати у дітей визначені

                                уміння та навички.

                               5 Розвивати динамічне сприйняття. Виховувати емоційний відгук на знайомий музичний інструмент.  Розвивати у дітей мелодійний слух, ритм, музичну

                                пам’ять.

                               6  Вчити дітей точно відтворювати ритм. Вчити дітей погоджувати свої рухи з рухами товаришів.

                               7  Формувати у дітей навички гри в ансамблі. Удосконалювати  навички колективної гри. Закріплювати знання про музичні інструменти.  

 

 

Спасибі за дуже корисну інформацію.

В мене ще є повно різного матеріалу,звертайся

Доброго дня Світлана.Можливо в Вас є конспекти занять на кожен день устаршій і середній групі і ще розклад занять у старшій.спасибі.

Хто має планування з муз. мистецтва 1-8 класи? Поділіться. Дякую.

Романе, поланування календарне? Чи може якесь інше оточніть

Я маю на увазі програму по Лобовій , або тернопільську програму. Ще мені цікаво , чи вам пропонують програму Лобової, чи є альтернатива ?

Тернопільська програма не затверджена Міністерством Освіти, а тільки "рекомендованотому во не йде. (принаймні внас) Лобової не пропонують, але я працюю.

В мене є поурочні плани по програмі Б.Фільця та В.Островського.кого цікавлять можу скинути на почту.спасибі

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти