Інструментал
Чардаш Монті
|
|
Для того щоб звантажувати записи, необхідно увійти або зареєструватися
Додаткові дані:
- Темп :
- Швидка
- Виконується:
- Соло
- Стать :
- Будь яка
- Властивості:
- Належить до жанрів:
- Полька.
Коментарі:
«Чардаш» Італійського композитора Вітторіо Монти.Він ніколи не був полькою,хоч має двохдольний розмір.Більше подібний на Полонез.Написаний приблизно в 1904р.
Клас ! Дякую !!!!
Полька??? ...
Ну це я так розумію для гостей після 24.00...Так що допускається але це наживо має бути і бех 3 ч. жоча людина добре володіє інст-ом...РЕСПЕКТ
Полька для підняття тиску.. і для втрати свідомості. До 24-ї вже давно заклади не працюють. Якщо таке включити ,то його сприймуть як танець до цільовання. Чардаш Монті- це класика. Поважайте класику.
Гарна полєчка ще б трішки темпу додати...Дякую
Василь... Не додати темпу ,а збавити темп. Це що стосується польки. Ви ж знаєте що таке полька. https://www.youtube.com/watch?v=LG-8-cqAGZ8
Що стосується чардаша... то тут все складно. Колись на весілля в Ужгороді мене попросили мати в репертуарі максимум "чардашів". В інтернеті знайшов тільки два чардаші. Але вже пізніше ,на весіллі зрозумів, що все те що в нас називають полька фокстрот, вних це все чардаш (але має все бути з присмаком угорщини, румунщини і молдавщини).
Кому чого бракує Сергій..
Чардаш Монті тоді не пройшов. Бо це класика. І в Ужгороді під це не танцюють. Все решта пішло на ура.
Можливо комусь бемоля чи дієза тобі бачу і того і другого.
abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com
Tuning: G D A E
This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84
The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.
The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the bridge in
case).
Quite a difficult piece, in my opinion but a challenge is always good, so enjoy.
abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com
Tuning: G D A E
This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84
The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.
The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the
abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com
Tuning: G D A E
This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84
The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.
The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the bridge in
case).
Quite a difficult piece, in my opinion but a challenge is always good, so enjoy.
Василь :
abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com
Tuning: G D A E
This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84
The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.
The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the
Василь :
"Кому чого бракує Сергій..". Якщо Ви думаєте що мені щось бракує ,то пишіть мені в повідомлення. Бо тут всім буде нецікаво і невдобно таке читати.
І зійшлось дві темних сили в суперечці не на життя,а на (смерть) виявлення лоховитішого:"ти хто такий,а ти хто такий?Та я тебе...ні,це я тебе зараз я-а-ак..."Коротше:два цапка на містку)).Чисто совковий менталiтет,а ніби дорослі мужі,не встидно?
ДЯКУЮююююю
Дякую!
Коментарі
Олег Ткач
Красненько дякую! }
Олег Ткач
КРАСНЕНЬКО ДЯКУЮ! }
Олег Ткач
Красненько дякую! }
polovinka22
дякую, мені сподоболося }
NikitinV
Дякую!!! }
NikitinV
Дякую!!! }
Мішан-чик
Перший клас перша четверть .. }
Мішан-чик
Скільки можна дублювати? }
Мішан-чик
Поручччч ліворучччч праворучччч очччі ноччччі хоччччу вночччі. Солодкий гріх то піде і вночі і в болоті і в вогонь і у воду. Сміх. }
Мішан-чик
Оце ЧЧЧЧЧ УКРАЇНЬСКЕ БІСИТЬ .. }
Mila2032
milka231604@gmail.com }
Mila2032
Можна якось скачати без бек вокалу? }
Annapirogoc
Дякую! }
Sasha K.
ДЯКУЮ!!! }
Ruslanka_p
Дякую! }
Ruslanka_p
Дякую! }
Олександр Головко
Дякую друже. Я спасенний від жіночої розправи. Добра!!!!! }
VolHammond
Щиро Дяяяяяяяяякую!!! Суууууууууупер! }
tanyusha_grig
вау!!!! Дякую!!!!!!!!!! }
Віталій Javorski
Дякую. }
Гринів Міша
«Моя любов»Катерина Бужинська & Михайло Грицкан. Сл.- Н. Багмут; Муз.- Р. Квінта, Ю. Пономаренко. Програш. 1.М.Що хоче жінка,то хоче Бог, Хоч я впевнений:-Він любить нас обох. В сім'ї законний я голова, Але чому ж тоді у всьому ти права?! Ж.Не бійся, милий,нема біди Приватизований ти мною назавжди, А усе решта - лише слова, Я - тільки шия,ти ж,коханий, - голова. Р-м.Приспів:-2р. Моя любов,любов моя,ти знаєш все,що хочу я! Та все одно,як не крути,все буде так,як хочеш ти! + Моя любов! 2.М.Мене тримаєш,як на гачку, Хіба ж колись про долю мріяв я таку? Направо підеш - усюди ти, Ну,а наліво сенсу геть нема іти. Ж.Навіщо ж,милий,іти в обхід? Та твої ніжки напрягать тобі не слід, Коли ти знаєш уже давно, Що всі шляхи ведуть до мене все одно! Р-м.Приспів:-2р. Моя любов,любов моя,ти знаєш все,що хочу я! Та все одно,як не крути,все буде так,як хочеш ти! + Моя любов! Програш. Приспів:-2р. Моя любов,любов моя,ти знаєш все,що хочу я! Та все одно,як не крути,все буде так,як хочеш ти! + Моя любов! Coda. }
Eseniya3105
Дякую!!!! }
Extasys
Це кращий мінус на цю прекрасну пісню! }
olegantonenko
Дякую!!! }
VolHammond
ЩИРО ДЯКУЮ! ГАРНА РОБОТА!!!!!!!!!!!!!!!!!! }
modniy_viktor
Дякую !!! }
vuhatiy
Дякую! }
Павло Салганюк
Дякую! }
Павло Салганюк
Дякую! }
Віктор Соноцький
Дякую! }