Головна сторінка » Список форумів » Вільне спілкування » Друзі допоможіть, mp3?
Друзі допоможіть, mp3?

Я новачок. Підкажіть будь-ласка на чому зручно програвати мп 3 фанеру, крім ноутбука. Порадили флешку, але не флешці не можливо вибарату зразу наприклад 100-ту пісню. Потрібно "клацати" від 1 до 100.Допоможіть....

Смартфон.

Бонусом ще буде можливість поговорити, пофоткати, полазити по нету та посвітити собі в темному закутку река :) ...

 

Смартфон.

Бонусом ще буде можливість поговорити, пофоткати, полазити по нету та посвітити собі в темному закутку река :) ...

 

 

 

 

Кльово!!!:)

http://repka.ua/products/mobilnye-telefony/NOKIA-N8/17252.html

NOKIA N8

Хороший апарат.

Я коли у когось з вас побачу на весіллі смартфон, флешку, або ноут, спеціально зроблю фото і виложу на цьому форумі. Отоді всі полахають з вас розумників.... Я більш ніж впевнений, що ви фанерщики, а якщо і граєте в живу, то музика така, що люди хочуть втікати, бо кожен тисне свої акорди..... Памятаю як раз пробували грати на весіллі з живими барабанами, гітарами, саксом. 99% кажуть музика щось нета, але 1% каже ну хлопці грають- все в живу,- ото музиканти. Так, що шановні 21 століття на дворі.. а ви ще в СРСР...

Поняли фанерщики!Нате вам!:))))))

>>Я коли у когось з вас побачу на весіллі смартфон, флешку, або ноут, спеціально зроблю фото і виложу на цьому форумі.

По перше. Викладіть своє фото і та ім'я/прізвище, як це зробила більшість учасників форуму (фанерщиків/напівфанерщиків/живограїв).

По друге. Задавати провокативні питання, аби потім висміювати тих, хто відповів - то поцовата поведінка.

По третє. Буде простіше фотографувати тих, у кого нема смартфона, флешки чи ноута - їх менше.

 

>>Отоді всі полахають з вас розумників

Не чекаючи Вашої активності, пропоную полахати з оцих невдах, шо лабають на айфонах:

http://www.youtube.com/watch?v=NAllFWSl998

 

>>Я більш ніж впевнений, що ви фанерщики, а якщо і граєте в живу, то музика така, що люди хочуть втікати.